21 Eylül 2011 Çarşamba

Yeşil Etek ve Nr:39 Cicilerim

Bazen günlük kombinlerimden yayınlıyorum bazen tatil kombinlerinden...Hala elimde yayınlanmamış tatil postlarım var o yüzden araya onları serpiştirip tatil günlerini hatırlamak güzel oluyor...


Ayağımdaki ayakkabıların ilginç bir hikayesi var onu anlatıyım...Şimdi bir gün ertesi sabah Trendyol'da Nr:39'un kampanyası olduğunu öğrendim onun üstüne sabah erkenden uyanıp işe gittim ki normal de hiç bir kuvvet beni işe erken getiremez:) Neyse kampanya başlar başlamaz bir ekran kitlendi ben böyle bir sinir oldum neyse sonuç olarak bu ayakkabıları zor bela aldım...Kargo gelene kadar ben de bir heyecan falan neyse sonuçta kargom geldi bir de ne göriyim 39 numara yerine 36 numara yollamışlar...Ayakkabı küçücük:( Ayy o an ki hayalkırıklığımı anlatamam:) İade ederim sorun diil ama aynısından 39 numara imkanı yok bulamam tükendi dediler zaten ben yine de bir ihtimal vardır diye sorunca...Ben de iade edip öyle elinden oyuncağı alınmış çocuk gibi kaldım:) Sonra Bodrum'a tatile gittim...Bir sabah böyle uyanmışım ama saat 11-12 gibi...Yeğenim için converse kampanyası var mı diye Trendyola bakıyordum ki bi baktım Nr:39 kampanyası var...Ooo dedim bu saate hepsi tükenmiştir ama yine de bakmaktan alıkoyamadım kendimi...Sonra asıl süpriz oldu ve bu çok istediğim ama kavuşamadığım ayakkabıların hala tükenmemiş olarak orada durduğunu gördüm...Sadece bir adet 39 numara kalmış...Yaa dedim sen benim kısmetimsin benim olacaksın hemencecik aldım ve ikinci seferde doğru numaralı olarak kavuştum cicilerime...Biraz uğraş verdim almak için ama değdi yaa değdi yine olsun yine yaparım:)






Canım anneannem:) Fotoğraf çekilelim seni bloguma koyucam diyince çok heyecan yapıyor:)


Ve 3 kuşak biz kızlar:)


İşte tüm çabam bu güzelliklere kavuşabilmek içindi:)





Atlet: Çilek Butik
Etek: Zara
Ayakkabı: Nr:39

39 yorum:

. dedi ki...

sen nasıl güzel nasıllll imrenilcek bi hatunsun gizzzzim:) nasıl güzel fotolar..annen anneannenn.. nasıl asilsiniz öyle!! ayakkabıların hikayesi biraz yorucu olsa da değmiş bence! elektrik mavisi ve kırmızının efsane bütünleşmesi..güle güle kullan Gizzyim eteğin studded skul topın..hepsi muhteşem!:))

muckkkk


♥HeelsAreMyDrugs♥
♥HeelsAreMyDrugs♥

mamba dedi ki...

woooww çok havalııı papuçlaar:)

BÜTÜ dedi ki...

ayakkabılarınla eteğine bayıldım canım çok hoş :)

Çağla ŞANLI dedi ki...

ben bir türlü yakalayamıyorum :( bu modeli ilk gördüğüm andan beri vurulmuş vaziyetteyim .. güle güle kullan bu şekerlerde senin gibi şekere yakışmış :))

pempe gönlüm sende dedi ki...

annenle ne kadar benziyosunuz:)

fashion house by zeto dedi ki...

Hayatım yaa bak senin kısmetinmiş ve sana doğru gelmiş:) Çok güzel hayatım bunlar güle güle giy minnoş:) Ben bu 3 kuşak kızlarını da çok seviyorum yaaaa:) Öpüyorum kocaman hayatımmmm:) (Bu hayatım vurgulu ve uzun:))

tu-niz'le hayat dedi ki...

valla canım altın kızlar gibisiniz maşallah.. güzellik genin bence taaaa anneannenden :)))

http://tu-nizlehayat.blogspot.com/

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Muhteşem kareler canım allah huzurunuzu bozmasın..Annende hala çok güzel bir bayan masallah...

AyçA dedi ki...

canım iyiki kavusmussun bu güzel ayakkabılara:)) Çok yakışmış maaşallah:) Güle güle kullan papilerini:)) Seninkadar tatlı:) Ben zara eteğinede bayıldım. Süper gözüküyosun:))

Sevgilerr...

http://ennstyle.blogspot.com/

Fikriye Filtresiz dedi ki...

o ayakkabılarla yürüyebilen tüm kadınları alnından öpmek istiyorum:) takdire şayan..

Adsız dedi ki...

gizzy bu güzellik soyundan geliyormuş anlaşıldı...hepinize maşallah diyorum.

MKBL dedi ki...

Ne güzel bir ailen var.Ve senin bu güzel insanların yanında çok mutlu olduğun çok açık :)

Elif UYSAL dedi ki...

Bu fotoğraflardan bir tanesini instagramda görünce bayılmıştım hem kombine hem ayakkabılara:) Yakından daha çok fotoğraf ile incelemek inanılmaz keyifli:) Özellikle ayakkabılara bayıldım:) Sen temiz kalplisin canım arkadaşım sen içinden geçirdiysen eğer o ayakkabı Patagonya'da da olsa uçar gelirdi sana:)mUCX

Zeynep dedi ki...

kısmetinde varsa önüne geçemiyosun zaten gizzycim emin ol o seni bi şekilde gelip buluyo :D güzel günlerde giyin çok güzeller ;)

C-belll dedi ki...

ahhhh gizzycim herkesimn bir NR39 hikayesi var sanırım. aynı ayakkabı için ben de aylarca uğraş verdim ama 40 numaralı koca ayak olunca bulamadımmm:( en sonunda sarı rengini aldım bende. Ama b u mor renk kesinlikle zamasız ve uğruna savaşılacak kadar güzel bir ayakkbı. Sana ise ayrıca yakışmış şirinlik abidesi:) sevgiler

Unknown dedi ki...

zor olmuş ama değmiş tatlışım ayakkabıların harika!! Güle güle giy canım.3 kuşak çok tatlısınız. Uzun ömürler dilerim hepinize

MELEXY dedi ki...

Ne güzel bir ayakkabııı ♥

darkolivee dedi ki...

ooff onlar nasıl güzel bacaklar yahuu

bermudadan başka bişiy giyesim gelmiyor seni görünce, ikimizde aynı kilodayız ama vücut yapısı burda devreye giriyor sanırım, ahh ahhhh diyorum :))

uğraş verdiğin kadar varmış süper ayakkabılar, anneannen ve annen de harika görünüyorlar, allah sağlıklı uzun ömür vversin...

Shoendrella dedi ki...

Tatlım süper olmuş ayakkabılar uğraşlarına değmiş:) 3 kuşak süpersiniz uzun sağlıklı ömürler dilerim cnm

http://shoendrella.blogspot.com/

Sedy Style dedi ki...

Tatlm gule gule kullan ayakkabilarini, çok yakismis ;) 3 kusak birbirinize çok benziyosunuz, nice saglikli omurler dilerim :)

minikkus dedi ki...

hem puantiye hem kalp hem lacivert hem kırmızı.. allahım sana geliyorum! cok güzellermiş kuzum güle güle kullan, her an çatlayabilirim burda :)
altın kızlar fotografınıza bayıldım ^.^

http://minikkus.blogspot.com

Adsız dedi ki...

bu ciciler çok cici ve senin gibi cici bir insanın cici ayaklarında çok cici durmuş =)ihihi sizin gibi
bir blogger Ablacım bana hediye gönderdi dee çok mutluyum şuan.. blogumda görebilirsin şeker şeyi Gizzy..çaban işe yaradıı ;)

Yasemin dedi ki...

Canim tam senin tarzin bu ayakkabilar,cok yakismis, gule gule kullan!Bu ayakkabilar guzel kombinlerle cok gorecegiz bence:)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Gerçekten kısmetinmiş, çok sevindim. Güle güle giy, acaip güzeller. Çok da rahat oluyor No 39 ayakkabılar.

denizsaatcioglu.blogspot.com

Wear A Smile! dedi ki...

waaayyy tebrik ederim gerçekten yeterince istemişsin demek ki :)
çok güzel ayakkabılar gerçekten.. yalnız ben de 39 giyiyorum, es kaza bunlarla gelmesen iyi olur :P
ha, bir de o üzerindeki kurukafalı top'la da gelme, acayip zaafım var kurukafa figürüne.. :PP


Wear A Smile!

Barbygirl_here dedi ki...

Canim harika ayakkabilar,beklemene,istemene degmis,gule gule giy,cok sirin,uzerindeki kalplere bittim...
Uc kusak cok tatlisiniz.

Opuyorum ^*^

sinem dedi ki...

gizzycim çok yakışmış güle güle kullan. şirinliğine şirinlik katmış bu pumplar:) bir de birşey sorucam gizzycim, trendyolda ertesi günün kampanyalarını nereden görüyorsun?, ben bir türlü göremiyorum! aradım taradım az önce yine göremedim:(

demet dedi ki...

gızemcımm uzun zamandırr bakamıyodum bloguna amaa sunu solimmmm bayaa bı zayıflamıssın hattaa ınanılmaz zayıflamıssın hatta hatta bıldıgın zayıf olmussun.tebrıklerrr.:)

essu dedi ki...

çok tatlıymış güzellikte güzellik :) güle güle giy canım
3 kuşak size bayıldım Allahım mutlulugunuzu daim etsin

Gizzy dedi ki...

Heels are my drugs!!!yaa asıl sen nası tatlı dilli şeker bir hatunsun yaa:)valla yorumunu okur okumaz kocaman bir gülümseme belirdi yüzümde...teşekkür ederim ben ve diğer kızlar adına:)aslında ayakkabılarım mor tatlişkom ama resimlerde biraz koyu çıkmış orjinali daha güzel yani düşün artık:)öperim seni kocaman

Sarışın mamba olmaz mı?evt cnm o yüksek topukları giyince boy uzuyo baya havalı oluyosun:)çok saol tatlımmm

Bütücümmm çok saol cnm benimmm...Eteği kilo verirken almıştım şuan baya bir belimden düşüo çaktırma ben de çok sevdiğim için giyiyorum hala:)

Gizzy dedi ki...

Çağlacımm işte sahip olmak için böyle uğraş vermek gerekiyor inşallah bi dahakine sen de en çok istediğin modele kavuşursun tatlımm:)çok çok saol:)

pempe gönlüm sende cnm çok benzetiyorlar bizi ama anne bana karışığım ben aslında:)

Minnoşummm öyle oldu gerçekten:)bu üç kuşak kızlar da seni çok seviyo tatlımmm:)o vurgulu hayatımını yerim ben senin muckkk

Gizzy dedi ki...

tunizle hayaat yaa cnm çok teşekkürler anneannem bunu duyunca çok mutlu olacak:)

MyPrincess cnm karelerin muhteşemliğini babişkoma borçluyuz adamcağız bıkmadan çekti bizi:)cnm annem adına çok teşekkür ederimmm:)

Ayçimmmm canım benimmm!!!çok saol bebişşş öperim seni kocaman:)bi de özledim yaa konuşamadık görüşemedik ne zamandır:/mucksss

Gizzy dedi ki...

Alışveriş Danışmanı o zaman ben bir öpücüğü hakettim:)çok saol tatlımmm

Gelincik yaa cnm çok teşekkür ederimmm hem kendim hem de diğer kızlar adına:)öpüyoruz seni:)

Makbulecimm direk yüzüme yansıyor dimi ama:)çok saol cnm benimmm

Gizzy dedi ki...

Elifcimmm kuzum benimmm çok çok saol tatlımmm:)öperim seni kocaman!

Zeynepcimm evt evt gelip beni bulması şahane oldu gerçekten:)çok saol tatlım

C-bellcim yaa gerçekten mii ben de böyle sarı ile mor arasında gidip gelip sonra mor hastası biri olarak mor benim olmalı demiştim:)güle güle giyelim o zaman papilerimizi tatlımmm:)yaşasın nr:39 kardeşliği:)

Gizzy dedi ki...

Bonbonummm olsun zor olsun uzun olsun da sonunda benim olsun önemli diil:)çok saol tatlişkommm öpüyoruz seni 3 kuşak olarak:)

Melexy çook teşekkür ederim:)

darkoliveecimmm yaa bu nası içten nası şeker bir yorumdur böyle:)nası hoşuma gitti anlatamam hem utandım hem mutlu oldum:)hemcinsimden böyle bir iltifat almak gururumu okşadı resmen:)çok saol cnm benimmm sen bu tatlı dilinle ne giyersen giy hiç önemli diil mükemmel olacağına eminim:)mucksss

Gizzy dedi ki...

Shoendrellacımmm çok çok teşekkür ederimmm:)

Sedy Stylecim saol tatlım:)

Minikkuşum aslında ayakkabılarım mor ama fotoğraflarda biraz lacivert gibi çıkmış:)canım benimmm senin de en kısa zamanda bundan çok daha güzel papilerin olsun inşallah:)mucksss

Gizzy dedi ki...

Sedacımm bu ne cici bir yorum olmuş:)çok çok teşekkürler...işe yarıyorsa ne güzel tatlım bak iyiki açmışsın blogunu:)

Lulucumm artık tarzım biliniyor dimi sizin tarafınızdan:)çok saol cnm ve evt kesinlikle bu ayakkabıları sık sık göreceksiniz:)

Denizcimm evt cnm o kadar yüksek olmalarına rağmen gayet rahatlar:)çok saol cnm benim:)

Gizzy dedi ki...

Ahsencimmmm yaa yerim seniii:) o kuru kafa topı getirmeyi düşünüyodum napsam ki???:)şaka bi yana cnm al senin olsun yaa lafı mı olur:)öperim senii kocamann

FerahFezacımm çok çok saol cnmm evt uğraştım ama sonu mutlu bitti:)öpüyorum cnm seniii

Sinemcimm trendyolun facebook ve twitter hesaplarında duyuruyorlardı bir ara hala var mı bilmiyorum ben bu ayakkabıları alalı bir aydan fazla oldu ama sen bir facebook ve twitter sayfalarına bak cnm kendi websitelerinde yazmıyor gelecek kampanyalar:)çok saol cnm benim:)

Demetcimmmm yaa holleeeeyyy biri bana zayıfsın sen diyince duyduğum mutluluğu anlatamam:)çok saol cnm!!!

Essucuuum cnm çok çok teşekkür ederimm 3 kuşak adına:)öpüyoruz seni:)

Unknown dedi ki...

Gizzy’cim bu ayakkabılar giymek için değil bence şeker gibiler, yemelik tam harika cidden :))) çok çok yakışmış sana zaten canım, cici ayakkabıların üstüne skull bluz ile de kombinin asi ve şık bir hava kazanmış tatlım ;)



Armani Glamour Tote Bag giveaway’imize katılmak isterseniz tık tık:
BeTwin Us
;)