13 Eylül 2011 Salı

Polka Shorts

Bu sabah biraz kırık uyandım...Boğazım da hala batıyor umarım grip olanlar kervanına ben de katılmam...Bu arada wishlistimdeki en önemli parça olan Prada güneş gözlüklerime en sonunda kavuştummm:) Benden mutlusu yok şuan da...Dün de bir güzel fotoğraflamıştım onları ama kameranın bağlantı kablosunu evde unutmuşum o yüzden ancak bu akşam fotoğrafları bilgisayara aktarabileceğim...


Bugünkü kombin ise yine tatilden kalma...Puantiyeli şortumu Trendyoldan almıştım markasını şuan hatırlayamıyorum ama çok sevimli diil mi:) Bu şortu giydiğim gün Bodrum'da yağmur yağdı!!!Şaka gibi:) İlk defa Bodrum'da yağmura denk geldiğim için benim için şaşırtıcı oldu bu durum ama sadece 15 dakika sürdü...Keşke gündüz yağsaydı da yağmur eşliğinde denize girerdim diye düşündüm ama olmadı işte...



Yağmurun dinmesini beklerken...




9 yorum:

Shoendrella dedi ki...

Böylesine cıvıl cıvıl olmayı başarıyo olman çok hoşşş... Saçların böyle dalgalıyken sana çok yakışıyor tatlım, şortunda senin gibi cıvıl cıvıl:)

http://shoendrella.blogspot.com/

Burcu Kuran dedi ki...

Sabah sabah ilk senin bloğuna bakıyorum sonra rococosh siz ne yaptınız bana böyle, bağımlı oldum resmen size :)) Zaten çok yakında sevdiğim bloglar diye bir yazı yazacağım uzun uzunn sizi anlatacağım :)

. dedi ki...

tatlım o gözlüklerden ben de istiyorum senin aldığına çok sevindim sabırsızlıkla güzel yüzünde görmeyi bekliyoruz:)

şortun inanılmaz tatlıııı:)


♥HeelsAreMyDrugs♥

Cemile dedi ki...

gözlüğün fiyatını öğrenebilirmiyim.

theice-creamparlour dedi ki...

ÇOK ŞEKERSİN :D YA

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Yerim pembe şortunu nasıl şeker bişiy o güzelliğim benim bronz ten ile çok hoş görünüyorsun...Bloğuma bekliyorum ne zamandır gelmiyosun sanki :)

Fundanın Günlüğü +30 dedi ki...

Gizemcim sen bayaaa bi kilo vermişsin ve daha da güzel olmuşsun tatlım :)

Adsız dedi ki...

heyyy bu fotoları twitte görmüştümm açıklıyoruumm gizemli takipçin benimmmm :):) öpüyorum şekerim :*

Did Dans La Mode dedi ki...

Gizoşcumm her zamanki gibi cıvıl cıvılsın senin enerjine bayılıyorum bennn :) Bu arada wishlistindeki Prada'yı bulmak için kaç aydır uğraştığımı biliyor musunn :) Güle güle kullan tatlım...