28 Eylül 2011 Çarşamba

Geç kalan bir post- Duygu & Ertan Düğün

Canım Duygum evleneli neredeyse 1 ay olacak ben onunla ilgili doğru düzgün bir post yayınlayamadım...Düğün fotoğrafları elime geçsin diye beklerken haftalar geçmiş haberim yok...Şimdi dolu dolu bir düğün postu sizi bekliyor...


Öncelikle kendimden başlıyorum...Cuma akşamı Bodrum'dan tatilden döndüm ve Cumartesi sabahı uyanıp direk kuaförüme gidiyordum ki yolda annem aradı Erdal tatildeymiş dedi...O an bir ne yapacağımı şaşırdım ben tabi dur dedim kuaförü düşünürken bari manikürü pedikürü aradan çıkartırım bu sefer oraya gittim bir gittim ki o da yok! Dedim bu bir şaka olsun yani bu arada saat ilerliyor benim ne saç var ne bir şey...Çareyi eski kuaförüme gitmekte buldum napiyim...En son saçlarımı platin sarısı yapıp yaktığı için aramız pek hoş değildi ama işte denize düşen yılana sarılır misali gittim oraya kuzu kuzu...Neyseki saçım tam istediğim gibi oldu...






Sonra sıra geldi elbise ve makyaja...Elbisemi çok çok önceden almıştım giyilmek için hazır bekliyordu...Bir öğlen arası öylesine bakmak için gittiğim Derishow'da üstüme dener denemez almaya karar verdim ve sanırım en hızlı şekilde aldığım abiye elbise kendisi:) Elbise için ayakkabı almama gerek kalmadı çünkü varolan ayakkabılarımdan bir tanesi resmen tam bu elbise için yaratılmış gibiydi:) Makyajımı kendim yaptımm ne çok ağır ne çok sade orta derecede bir makyaj ile hazırlıklarımı tamamladım...İşte düğün günü Gizzy böyleydi:)



















Ben bu saç makyaj elbise telaşını yaşarken düğün evinde farklı heyecanlar vardı tabiki...İşte kare kare o anlar:)


Karizmatik damadımız Ertan, Duygu'yu evden almak için yola çıkıyor:)




Gelin kızımız evde heyecanla Ertan'ı beklemekte...



Ertan karizmatik olduğu kadar da komiktir:)



Evde ilk dans:)



Ve Duygu baba evinden ayrılıyor...



Hem giderim hem ağlarım:)





Gelin arabamız...



Ve çiftin otele girişi...Renkli balonlara bayıldımmm...





Sonrasında hazırlıklar başladı...














Hazırlıklar tamamlandıktan sonra Eymir'e dış çekime gidildi...















Vee mutlu soon:)



46 yorum:

Sayın KARACA dedi ki...

Giz topuzuna bayıldım. Okadar güzel olmuş ki.. Hafta sonu bizde bir düğüne davetliyiz. Daha doğrusu kız tarafıyız :) mümkünse bu modeli gösteriyim. Direk bunu istiyorum diyeyim :)

Gizzy dedi ki...

Yaaa cnm teşekkür ederiiimmm:)süper denk gelmiş o zaman ben direk balerin topuzu istiyorum tepeden dedim sonrasında işte birlikte şekle soktuk topuzu:) canım sen göster fotoğrafları tabiki ilk üç foto zaten direk saçımı çektim inşallah yardımcı olur da içine sinen bir topuz olur:)

Adsız dedi ki...

Süper olmuşsun, özellikle elbisene ve saçına bayıldım.. Makyaj da çok hoş...

minikkus dedi ki...

bu balerin topuzunu yakıştırdığım tek insan olabilirsin Giz. kafa şekli bu kadar mı düzgün olur bi insanın:) elbisene bayıldım, hiçbişi bulamasam da sırf bu elbise hatrına derishow a gidicem ilk fırsatta :)

http://minikkus.blogspot.com/

Gizzy dedi ki...

Elvancımmm cnm çok teşekkürleeer...saçım için başlarda endişe ediyordum ama neyse ki sonuçtan mutlu oldum:)

Minikkuşummmm yaa ne tatlısın teşekkür ederiiiim:)git cnm derishowa indirim bitmeden bir bak bulursun belki bi şeyler;)muckkk

Mayka dedi ki...

çoook yakışmış çok tatlı ve güzelsin ,asaletin tartışılmaz.Önemli olan da o asalettir bence, giysiyle takıyla olmaz duruşta olan birşeydir:)

Matissera dedi ki...

Gizzycimm :) elbisene, saçına, sade makyajına bayıldım, çok güzel bir düğün olmuş, arkadaşlığınız da çok güzel belli ki, bütün samimiyetiniz, içtenliğiniz yansımış fotoğraflara, mutlu çifte mutluluklar dilerim :)

zumrutstyle dedi ki...

canım, ben de saçını çok beğendim, sana da çok yakışmış, gerçekten en yakın düğüne ben de böyle farklı bir model istiyorum :) Elbisenin pembe-kırmızı uyumu da ayrı güzel :)

zumrutstyle

zumrutstyle.blogspot.com

Seda Maç dedi ki...

süper bir düğün olmuş gibi görünüyor :) sen de öyle topuzun çok şirin olmuş gizzyciğim
yeri gelmişken geç te olsa çifte mutluluklar diliyelim :)

Unknown dedi ki...

Gizemcim elbisenin ön-arka detayını çok sevdim.Böyle uçuş uçuş olması çok hoş olmuş kanımca.Ayrıca söylemem gerek topuz'un elbiseyle çok uyumlu olmuş.Bu arada çifte mutluluklar diliyorum.:))

fashiONözge dedi ki...

canımıniççiiii bu nasıl bir güzellik yaaaaa,elbise ayakkabı uyumu,saç ve makyajın güzelliği...
senin güzelliğin,güler yüzün vee sonuç 10 üzerinden 1000 :))
harikasıınnn :))

alice dedi ki...

fotoğrafların hepsi çok güzel ama ben senin elbisene bayıldımmm ! renkleri harika ve sana çok yakışmış ;)

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

gizzzzzzzzzzz elbisene bayıldım,topuzuna bayıldım,ayakkabılarına bayıldım,makyajına bayıldım,geline bayıldım,resimlere bayıldım:)))))

Stil Direktoru dedi ki...

hep musmutlu olsunlar!
Gizym sen zayıflamışsın helal kız! Aynen devam bu arada dene ablacım saç sana da çok yakışır eminim ayrıca topuz elbise hepsi on numero .) mucx kocaman

Adsız dedi ki...

Gizemm bukadar güzel olmak zorundamısın ama kıskanıyorum senii ammaaaa.... :) gülşah

Sedy Style dedi ki...

Gizzycim hayatim elbisenin renklerine ve modeline bayildimm! Sana da cok yakismis :) Balerin topuzun coook guzel, ben hangi kuaforde yaptirdiysam hicbirinde de istedigim gibi olmadi :) mucxx operim senii :)

Did Dans La Mode dedi ki...

Gizzycim geç olsa da harika bir post olmuş bu :) Makyajın öyle güzel olmuş ki profesyonel ellerden çıkma gibi duruyor. Topuzun çok zarif ve sen de çok güzel olmuşsun. Bu arada Dios' a mı gittin sen? Eğer oraysa seni(topuzunu) bana anlattılar :) şimdi seni görünce senden mi bahsettiler acaba dedim... Çoook öpüyorumm...

Unknown dedi ki...

Gizzy’cim ortalığı kasıp kavurmuşsun tatlım bu ne güzellik! :) bütünsel bir güzellik hem de, saç, makyaj, elbise ve takılar hepsine bayıldım :) Pembe ve kırmızının birlikteliğini Kirsten Dunst bir derginin kapağında sergilemiş ama sana daha çok yakışmış canım benim ;) Gelin ve damat da çok yakışıyorlar, bir ömür boyu mutluluklar dilerim :)))



Armani Glamour Tote Bag giveaway’imize katılmak isterseniz tık tık:
BeTwin Us
;)

Adsız dedi ki...

topuzun elbisen ayakkabıların makyajın ve sen müthişsin şekerim çok beğendiimm :)

darkolivee dedi ki...

oowww harikasın, eminim bütün bakışlar gece boyu sende odaklanmıştır :)

şirinee...

Raquel C. dedi ki...

I love the photos*

http://itsluckynumberseven.blogspot.com

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

düğün rüya gibiymiş hakikaten :) senin elbisen de bir harika çok seksi valla :D

Adsız dedi ki...

kız çok çirkinmiş ama makyajla toparlanmışşş

Unknown dedi ki...

Giizzy bu ne güzellik :) Post süper düğün fotoğraflarına bayıldım. Bu saç sana çok yakışıyo böyle şirin masalsı bi havası var. =) Blogumda cici bir çekiliş yapıyor ve seni de bekliyoruum =) Çok öptüm =)

HAYALLERİMİN YOLU... dedi ki...

saçlarına bayıldım!!
rengi muhteşem böyle birşey yaptırmak istesem rengin tutması açısından nasıl tarif etmem gerekiyor aşamaları yazman mümkünmüdür

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

cnm bu elbiseni zetoda gormustum cok sevmiştik, cok farklı bir elbise,kuyruk detayı tam bu yıl için... sacın da harika, eski kuafor becermiş bu işi:) gelin ve damat cok seker, fotoğraflar cok güzel mutluluklar onlara..

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

elbisenin modeline bayıldımmm!

Adsız dedi ki...

Makyajınız şahane diyorum en başta çünkü beni en çok cezbeden o oldu abartısız makyaj daha bir etkileyici oluyor ve allığınızın rengi sevimliliğinize sevimlilik katmış :)) elbisenizde çok farklı renkli kişiliğinize cuk oturmuş :)) evlenen çiftede ömür boyu mutluluk dileyip sizede darısı başınıza diyorum :))

Sinem Y.

Sanemiko dedi ki...

ya senin enerjine gülüşüne şirinliğine herşeyine bayılıyorummm gizemmmmmmm:)yerimmm yerimmm seniiiiiiii sende böyle mutluu ollllll seninde düğününe gelelimmmmm:)

ArzuSonmez dedi ki...

Elbise yikilsaymis:) Bu arada yeni fizigin sana cok yakisiyor haberin ola!

essu dedi ki...

canım cok tatlı olmussun topuzun hersey cok güzel :) gelinle damata bir ömür mutluluklar dilerim

Gizzy dedi ki...

Maykacımmm ne güzel bir iltifat bu çok çok teşekkür ederimmm utandım çok mutlu oldum:)

Maticimmmm teşekkür ederim tatlımmm:)evet öyledir master zamanı tanışmış olmamıza rağmen kısa zamanda dostum diyebileceğim kişiler oldu kızlar:) bu konuda şanslıyım Allah herkese böyle arkadaşlar versin ne diim:)

Zümrütcümmm sen kuaföre göster benim saçımı her açıdan fotosu var nasılsa sana da yapsınlar şöyle güzel bir balerin topuzu:)çok saol cnm ben de kırmızı pembeyi yanyana çok sevdim:)

Gizzy dedi ki...

Sedacımm evet acaip eğlenceli bir düğün olduu bunlar hani çekilenler bir de dans pistinde çekilemeyenler var deli gibi dans ettik o gece:)çok saol cnmm

Meliscimmm ben de uçuş uçuş olmasını çok sevip aldım hemen zaten alır almaz da bu elbiseye balerin topuzu yaptırmaktan başka bir seçenek düşünmemiştim:)çok teşekkürler cnm:)

Canımsınn Özgecimmm!yine full enerji bomba gibi bir yorum yapıp benim günümü aydınlattın:)çok çok teşekkür ederimm sensin harika olan:)

Gizzy dedi ki...

Alice cnmm çok severek aldım elbisemi beğenmene çok sevindim teşekkürler cnm:)

Pembebaktericimm ben de bu yoruma bayıldımmmm:)hepsi için ayrı ayrı teşekkürler tatlımmm:)

Edimmm zayıfladım yaa gitti kilolar çok şükür:)haftasonu gidiyorum kuaföre direk göstericem fotolarını:)öperim senii tatlı insan:)

Gizzy dedi ki...

Gülşahcımmm cnm benim sen güzel görüyosun ondandır:)çok teşekkür ederimmm:)

Sedy Style kuaförlere karşı benim bir önyargım var saçımı hep kendim yaptığım için ne zaman gitsem bir kabus oluyor neyseki bu sefer sonuçtan ben de çok memnun kaldım...neyseki ben ne dediysem yaptı da güleryüzlü çıktım ordan bir de siz beğenince mutluluk duble oldu tabi:)

Didoşummm aslında diosa gidicektim ama erdal yokmuş işte o yüzden planlar değişti la fayattede kenana gittim benim eski kuaförüm neyseki o da süper bir iş çıkardı:)cnmm benimm çok çok teşekkür ederim öpüyorum seni kocaman

Gizzy dedi ki...

Gizzcimmm ayy cnm benimmm şuan çok şımardım ama senin bu yorumunu okuyunca:)ne desem bilemedim:)çok teşekkür ederim cnm benimmmm!!!muckkk

Sedacımm çok çok teşekkürler:)

Darkoliveecimm yaa ne tatlısın:)bilmem kii benim bakışlarım gelinle damat üzerindeydi hep çünkü:)

civciv dedi ki...

woooow, resimler muhtesem ! harika bir dügüne benziyooo..

gelin de ayri bir güzelmis, saci , gelinligi makyaji , buketi.. cok özel !


darisi senin basina bitanem...


senin ve zetonun kiyafetleri de pek bir hos...

Gizzy dedi ki...

Raquel thank u very much!:)

Hamidecim düğün süperdi gerçekten...çok saol tatlımmm hafif transparanlık var ya seksilik ordan gelio sanırım:)

Makyaj tabiki de insanı daha da güzelleştiren bir şey ama arkadaşım diye demiyorum Duygumun hem içi hem de dışı çok güzeldir:)

Gizzy dedi ki...

Kubicimmm çok saol cnm benimm:)ayy ne tatlı bi tanım olmuş şirin masalsıı çok sevdim bunu:)bakıyorum cnm çekilişine şimdi:)

TozBulutu tatlımm aslında hiç aşaması yok ki saçımın:)geçen sene sarıydı ve çok yıprandı ben de dipten uzayan doğal saçıma dönmeye karar verdim uçlardaki sarıya arada hafif bakır tonlu boya sürüp bir 10-15 dk bekletiyoruz sonra bu işlemi 1-2 ayda bir tekrar ediyoruz dipteki benim kendi orjinal renk saçım cnm:)

Aysuncum evt önü kısa arkası uzun elbiseler bu sezon baya bir trend ben de iyi seçim yapmışım dedim kendi kendime:)çok çok teşekkürler tatlişkommm öperim seniii

Gizzy dedi ki...

trend Pınarı cnm çok teşekkürler:)

Sinemcimm kendim makyaj ustası diilim o yüzden bu yorum çok mutlu etti beni zaten oldum olası abartılı makyajları sevmem ben allığımı da direk elbise renginde seçmiştim:)çok çok teşekkür ederimmm

Sanemcimmmm yaaa asıl ben seni yerim dünya tatlısıııı:)ayyy amin tatlımm aminnn ne güzel bir dilek bu inşallah hemen gerçekleşsin!!!

Gizzy dedi ki...

Arzu Sonmez cnmm çok teşekkür ederiiiimmm:)4 aylık çabam sonucu bunları duymak beni nasıl mutlu ediyor anlatamam:)muckkk

Essucuuum çok teşekkür ederimmm:)

duju dedi ki...

canımm çook güzel olmuşsun, elbisenin modeli ve renkleri harika, sana çook yakışmış... Gelin ve damadın kareleride çok güzel... darısı başına :)

www.dujufashion.blogspot.com

♡ Dilonika ♡ dedi ki...

Canıım topuz'una elbisene bayıldım harikaa görünüyorsun.Bu arada Zeto'nunda elbisesini çok beğendim..Gelin ve Damad'a ömür boyu mutluluklar diliyorum..Kısmet bütün bekarların başına :)

emineköran dedi ki...

tatlımm, elbisene bayıldım, çok yakışmış, süpeer olmuşsun.. arakadaşına da ömür boyu masal tadında bir hayat diliyorum...

Gizzy dedi ki...

Dujucummm amin tatlımmm darısı başıma:)çok saol cnm benimmm

Disacım çok teşekkürler Duygu zetomla ikimizin ortak yakın arkadaşı olunca ikimiz de ekstra özendik bu düğüne:)

Zeytinezmesi cnm çok teşekkür ederimmm:)

ayytun dedi ki...

Gizzy gelinliği nereden aldıklarını biliyor musun?