15 Eylül 2011 Perşembe

Metalik Jean ve H&M Ankara Lansmanı

Dün akşam H&M Ankara'nın Cepa'daki lansmanına katıldık...Eveeet en sonunda bizim de H&Mlerimiz oluyor...Haberi olmayanlar için söyliyeyim Cepa'daki mağaza 17 Eylülde Gordiondaki ise 24 Eylülde açılıyoooor!!!Gözümüz aydın:)


Ben o gün şirkete metalik jeanim ve üstüne mor bir bluzla gitmeye karar verdim...Alışveriş yapacağım için de normal boyutlarda topuğu olan rugan ayakkabılarımı tercih ettim...Her ne kadar sabah çok kötü bir boğaz ağrısı ile uyansam da akşama gideceğim bu açılıştan ötürü gülen yüzüm yine eksik olmadı:)






Son zamanlardaki bir diğer favorim de balerin topuzlar...Hem çok rahat hem de yapımı çok kolay:) Biliyorum siz bende açık saç seviyorsunuz ama arada bu modelle karşınıza çıkacağım haberiniz olsun:)







Lansmanda baya bir Ankaralı blogger görmek beni çook mutlu etti...Gerçekten çok güzel bir organizasyon olmuş...H&M yetkilileri çok sıcakkanlı ve çok ilgililerdi...Önümüzdeki günlerde organizasyon ve H&Min yeni koleksiyonu ile ilgili de bir yazı hazırlamayı düşünüyorum...Onun dışında yeni bloggerlarla tanışma imkanım da oldu hatta arkamdan gelip gerçekten çok zayıflamışsın süper olmuşsun diyen Emine beni tam anlamıyla mest etti...Ne yazıkki benim elimde sadece iki foto var diğerleri kimbilir kimlerde ben sadece poz verip gülümsedim:) O yüzden gün içinde diğer Ankaralı bloggerları da takip etmeyi unutmayınnn:) Bu arada kendime yine bir sürü şey aldımmm onları giymek için sabırsızlanıyorum o yüzden sanırım havalar biraz soğuyabilir:)



Zetomdan aldığım fotolarla geceye ait birkaç fotoğrafım daha oldu onları da ekleme yapıyorum...Görüyorsunuz ya kapıdan elimiz boş girdik ama çıkarken hepimizin konunda 2şer adet H&M torbası vardı:)







Jean: Zara
Bluz: Silk & Cashmere
Ayakkabı: Vince Camuto
Saat: Num Lock
Çanta: Did by Did

40 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba canim sen kac kilo verdin ya ne guzel gorunuyorsun citir cerez olmussun.Merak ediyorum boyunu vekilonu ?Ne kadar surede ne kadar kilo verdin ? Giydiklerin daha guzel olmus boyle.Gerci bacaklarin hep ince senin bileklerin vs. ama sirtinda biraz fazlaligin vardi bir de kollarinin ust kisminda , onlar da pufff kaybolmus ucmus gitmis :)


defne

Gizzy dedi ki...

Defnecimmm meraba:)cnmm çok çok teşekkür ederiiim:)sorma tatlımm ben çok kilo verdim nerdeyse 12 kilo:)şuan 59 kiloyum tatlım boyum da 1.70...bu 12 kiloyu diyetisyen eşliğinde verdim 4 ayda...çok saol tatlımmm umarım bu kiloda sabit kalırım çünkü asıl olması gereken kilom buydu o 12 kiloyu hangi ara aldığımı inan ben de bilmiyorum:)

. dedi ki...

tatlımmm sonunda siz de h&minize kavuştunuz!:) lansman harika geçmişe benziyor. zeto ve did de harika görünüyorlar. metallic jeanin muhteşem duruyor Gizzyimm ! kusursuz olmuşsun!:) neler aldığını çok merak ediyoruzve sabırsızlıkla outfit postlarını bekliyoruz:))


♥HeelsAreMyDrugs♥
♥HeelsAreMyDrugs♥

NlyStyle dedi ki...

öncelikle gizzycim yakından çok daha şirin ve tatlısın çok sevdim seni...harika bir geceydi inanılmaz keyif aldım....yine yeni yenilerine...

coco-jelly dedi ki...

Canım canım:)boğaz ağrısı ile uyanma bu ara bendede var...topuzlar benimde favorim...papine bittim rengi şahane saglikla giy. h&m helecanla beklenir;))yıllardır ist lu lardan ıkea ve h&m i dinledik...neyse artik bitti;)))öperim ester:)

modafobik dedi ki...

Guzle gezmis Kubiden aldim haberleriiii ben de dersane boy olarak gelemedim ama sizin postlarinizyeter! :) ve her zamanki gibi super gorunuyorsuuun!

Sanemiko dedi ki...

ay izmire ne zman geliyorlar bi sorsaydın gitmişken:)))

Adsız dedi ki...

gizzy çok güzelsiinn :)
ben de öyle topuz yapabilmek istiyorum ama olmuyor bir türlü :( anlatır mısın nasıl yaptıgını?

Seda Maç dedi ki...

harika olmuşsun gizzyviğim hayırlı olsun H&M iniz =)
süper görünüyorsunuz :*

chunlibeauty dedi ki...

3 güzel yine yanyana!! Pek bir güzel olmuşuz yine :) H&M acılmasına cok sevindim sizler icin cok iyi oldu :)

civciv dedi ki...

Hadi gözünüz aydin ;))


Metalic pantolon ortaligi yakiyoooo gizyy, harika olmussun !

Tuğçe dedi ki...

Gizy'cimm saçların bence böyle de süper hatta rica etsem nasıl yaptığını anlatırmısn çok modern ve rahat görünüyor =)

Pantolonun ve ayakkabında da ayrıca bittim =)

Sevgiler...

MKBL dedi ki...

Yawrularımmmm:) çok güzelsiniz yine :) Gizzy nasıl çıtır oldun sen yaaa:) kiloların uçup gitti.
Çok eğlenmişsinz. Benim favori üçlü birarada olurda eğlenmez mi :)
Öptüm

xcelis dedi ki...

ohhh topluca coşulmuşş torbalar doldurulmuşş keyifler yerine gelmiş çıkışta herkeste mutlu bi yüz ifadesi =))) güle güle yeni cicilerini canım Öpoomm

Adsız dedi ki...

ayy gerçekten harika görünüyorsunn bayıldımm!!! hep böyle enkli giyin siyah aşkı her kadında vardır ama renkli daha seksi oluyorsun beybi;)
bir kız olarak gerçekten çok beğeniyorum kim bilir erkekler nasıl beğeniyordur seni hehe:D
balerin topuzun çok yakışmış ablacım ya gözlüğün fiyatını mail atar mısın? çoook beğendiiimmm:((

Adsız dedi ki...

hııı birde ahh o ayakkabılarııınn beni benden aldııı ojeler ve saatinde uymuş.. aşk olsun bana bu silikon saatlerden almadın gitti!.. :(

pelininstyle dedi ki...

Guzelim sen nasil bir kilo vermissin boyle. zaten guzeldin daha da bir alimli calimli olmussun:) coook begendim kiyafetin cok yakismis ayakkabilarin cok guzel:)
www.pelininstyle.com

fashionist dedi ki...

renk uyumların çok iyi olmuş..

http://cansansalmoda.blogspot.com/

G's second hand dedi ki...

gözlük çok yakışmış canım güle güle kullan:) Bu arada kullanmadığım eşyalarımı elden çıkarıyorum yardımcı olursan sevinirim çünkü bu blog şeysi çok karmaşık geldi bana :) kendine iyi bak ,Gülşah
http://secondhandg.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

pantolona ve ayakkabıya bittim. metalik çok hoşuma gitmeyip almaya heves etmezken öyle güzel bir kombin yakalamışsın ki hemen zaraya koşup o pantolondan alacağım!!!

Not: artık H&M İzmire de açılsııııın!!!!

www.cincinsfikirli.blogspot.com

tümay dedi ki...

Ama ama ama :) güle güle giy tatlım ;)

---!Fashion Passion!--- dedi ki...

Pantolona, gözlüğe ve ayakkabıya bayıldım, çok yakışmış ve siz üç güzel blogger gerçekten çok hoş görünüyosunuz, çok eğlendiğiniz belli:DDD

Gizzy dedi ki...

Heels are my drugs evet tatlımm en sonunda kavuştuuuk:)çok eğlendik biz 3 kafadar doldurduk torbalarımızı geldik:)cnm en kısa zamanda görücüye çıkıcak yeni ciciler:)

Nilaycımmm aynen ben de seni çok sevdimmm:)iyi ki karşılaşmışız süper oldu böyle:)bi dahaki eventte görüşmek üzere tatlımmm:)

Estercimmm cnm benimmm çok teşekkür ederiiimmm:)evet artık bizim de h&mmimiz ikeamız var yuppiii:)mucksss

Gizzy dedi ki...

Tunacımm yaa gözlerim seni aradı keşke gelebilseydin:/bi görüşemedik ona yanıyorum:)neyse artık bi dahaki sefere sen sıkı çalış derslerine:)öptüümmm

Sanemikommm benim bildiğim kadarıyla bu sene ya da önümüzdeki sene geliyorlar...sen buraya gel alışverişe hem güzel yüzünü görmüş oluruz;)

Çok teşekkür ederiiim:) aslında o kadar kolay ki yapımı tabiki fotoğraflarla anlatırım:)

Gizzy dedi ki...

Sedacımmm çok saol tatlımmm:)

Canım epeydir 3müz yanyana boy göstermiyoduk ii oldu:)h&m bizim için iyi mi oldu kötü mü oldu bilemiyorum tatlımmm içimdeki alışveriş canavarını durduramamaktan korkuyorum:)

Civcivcimmmm canımsın:)çok saol tatlımmm:)

Gizzy dedi ki...

Melissacımm aslında çok kolay yapımı senin için fotoğraflarım tabiki...çok teşekkür ederim cnm:)

Makbulecimmmm yaa ne tatlısın sen:)ne içten bi yorum bu!bayıldımm çok saol cnm benimmm:)öperim seni kocaman

xceliscimm aynen öyle tatlım baksana 32 diş sırıtmışız resmen:)mucksss

Gizzy dedi ki...

Sedacımmm çok teşekkür ederimmm:)dediğin gibi siyahın yeri ayrıdır ama benim renklerle aram çok iyi bozmak istemiyorum:)öpüyorum cnm seni

Pelincimmmm!!!güzel anne!!!çok özlemişim ki ben seniii:)çok saol tatlişkommmm o senin güzel gören gözlerin:)öpüyorum seni bi de minişi:)

Fashionistcim çok teşekkürler:)

Gizzy dedi ki...

Gülşahcım çok çok teşekkür ederim tatlımmm:)

Canım bu pantalon kaçar mı hiç? koş al hemen ben de altın renklisini de alsam mı diye düşünüyorum:)

Tümaycımmm 24üne az kaldı tatlişkom sen de o zaman alırsın ne istiyosan:)yerim seni:)mucksss

Fashion Passion evt cnm çok eğlendik gerçekten çok güzel bir akşamdı:)çok teşekkürler:)

Style by Buett dedi ki...

kuzuuu ohh aciliyormus H&Miniz sonunda super olmus. Ankaraya lazimdi kesinlikle:)) sen cok guzelsinnn. hele bide boyle zayifladiktan sonra bu tur pantolonlar super oluoo. metalik zor bir parcadir ama sen cok guzel tasimissin fistigim.
ayakkabilarinda ben burdayim diyo kesinlikle:))))
opuyorum tatlim cokk

Adsız dedi ki...

çooooooook şirin kombin , hep şirin :)

Bibu Butik dedi ki...

Gerçekten süper fresh bi görüntün var canımm :))Harika gözüküyosun,hele papişlerin rengine bayıldımm :))

Ben de piton desenli pantolonu almayı düşünüyorum,gerçi aldın mı bilmiyorum ama,bi türlü uğrayamadım buara :/

Güle güle giyin yeni cicilerinizi :))

Adsız dedi ki...

cok fecı kılo vermıssın cok seker olmussun bu birr:)h&m nın kıs koleksıyonu magazalarda yerını aldı mı bu da ıkııı:)

Gizzy dedi ki...

Buettcimmm sensin güzel olan:)zayıflama aşamamda bana destek verdiğin için ayrıca teşekkür ederimm:)yine çok mutlu ettin beni güzel yorumunla:)çok teşekkürler kuzuu öperim seni kocaman

Stay on Fashion cnm çok saol:)

Bibu Butikcimm papişlerimin rengine ben de bayılıyorum cnm resmen enerji veriyorlar bana:)cnm ben onu almadım ilk onu görüp kaptım ama işte çok yüksek bel ben bunu alır giyemem diyip geri bıraktım Zaradaki skinnyi alırım büyük ihtimal ama deseni kalıbı çok güzeldi sen al sen giy tatlımmm:)çok teşekkürler:)

Çok çok çok teşekkür ederimmm bu birrr:)yeni sezon mağazalarda yerini almış hemen koş bak bu da ikiii:)

ömür dedi ki...

Gözlüklere sonunda kavuşmuşsun, çok yakışmış. nerden ve ne kadara aldığını öğrenebilir miyim?

Alyaduaninannesi dedi ki...

hih nasıl güzel bir topuz yapımını da anlatsan keşke video veya adım adım fotografla

sophie'nin dünyası dedi ki...

bluzuna "ba-yıl-dım!"
evet, tek kelime ile böyle :)

Unknown dedi ki...

Gizzy'cim metalik jean'i colour block renkleri ile ne kadar güzel kombinlemişsin ben topuzu da çok yakıştırıyorum canım sana :) H&M'iniz hayırlı olsun tatlım keyifli alışverişler dilerim :)


Armani Glamour Tote Bag giveaway'imize katılmak isterseniz tık tık:

BeTwin Us
;)

PD dedi ki...

Ne tatlısınız üçünüz de, süper resimler! Ama ben senin pantolonuna da bayıldım, benimde sürekli gözüm takılıyor bir tane edinmem yakındır herhalde.. oje,saat ve ayakkabı uyumuna diyecek sözüm yok, muhteşem:)

http://iconicmouse.blogspot.com/

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Gizzy,
Güneş gözlüklerin çok yakışmış.Nerden acaba diye sorsam? Çok tşk.ler.Ve ben seni maalesef yeni keşfettim.Wear a smile ın bugünkü postunu okuyunca seni tandıım, olsun hiçbir şey için geç değildir değil mi:-)) Sevgiler,

Benim minik dünyama da beklerim...

http://papis-style.blogspot.com

efegeozden dedi ki...

Ben şimdi gördüm bunuuu :D (açıkcası H&M diye aratmıştım o zaman görsellerde çıktı) Papyonum ile bir dahaki sefere orada olacağım (YİNE!) X.