8 Eylül 2011 Perşembe

Topshop Shoes

Topshop'ın yeni sezon ayakkabı koleksiyonunda 4 trend hakim...
Canlı renkler
Metalik görünüm
Zımba detayı
veee
Leopar!!!


Leoparlı modeller inanılmaz fazlalıkta...Hem topuklu, hem babet, hem de bootie şeklinde karşımıza çıkıyorlar...Demedi demeyin eğer leopar desenli bir ayakkabınız varsa bu sezon için vazgeçilmeziniz olabilir eğer yoksa da hemen bir tane edinilmeli...


Zımba detaylarını kendiniz da varolan eski ayakkabılarınızdan birini feda ederek yapabilirsiniz...Tek gereken biraz metalik zımba, silikon ve tabancası ve yaratıcılık:)





Metalik trendi ile ilgili Zara'daki ürünlerle bir post hazırlamıştım...Bu trendi topshop da ayakkabı modelleri ile destekliyor...



Canlı renkleeerrr...Color block trendi ile tüm bahar ve yazı rengarenk geçirmiştik...Kışın da bu şekilde devam edecek gibi...





Ve işte leopar...Leopar olsun ne olursa olsun...


8 yorum:

. dedi ki...

zımbalı fiyonklu olanlar bildiğin Louboutin çakması :)

allahım şaka gibi yaa..daha dün simli glitter oxford diy yaptım,

15 gün önce iki çift de zımbalı ve leopar pump aldım gojane'den..

ne kadar ileri görüşlüymüşüm kendimi takdir ettim :P

ama yine de hepsinden istiyorum Gizzycimm ahahha:))



♥ Heels Are My Drugs ♥:
www.heelsaremydrugs.blogspot.com

minikkus dedi ki...

bu postu görünce benim de aklıma ilk gelen şey heels'ın postu oldu, bi baktımki o da bunu söylemiş zaten:) leopar sevmeyen bana bile sonunda leoparlı ayakkabı aldırcaksınız sonunda! :)

http://minikkus.blogspot.com

civciv dedi ki...

bebegim postun cok güzel :))


ben de gecen gün leoparli ikinci bootslari topShop´tan siparis verdim, büyük bir heyecanla gelmelerini bekliyorummmm :D

..siradaki ayakkabilarim, zimbalilar olucak, ama hangisi bilmiyorum <3


öptüm fistik & görüsürüZZ

duju dedi ki...

bu aralar çoğu bloggerler topshop dan harika ayakkabılar giyiniyor.. şimdi senin postuda görünce ilk işim en yakın topshopa gitmek olacak :)

zımbalı modeller favorim, çok tehlikeli ve çekici görünüyorlar, çok sevdim.

dujufashion.blogspot.com

We are the Hippies dedi ki...

turuncu ayakkabı dışında diğerleri pek de güzel de değil.

Miss-Peacock dedi ki...

your blog is really cute ;)

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Leopar bootie istiyorum, jean şortla ya da skinny jeanle ne hoş durur!! Ama platform olsa daha çok severdim.

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Elektrik mavisi ve glitter pumpları zaten almıştım kaldı geriye leopar :) bu senenin trendleri çok çok güzel insan yazın bittiğine üzülemiyor tatlım :))


http://betwinus.com/