20 Eylül 2011 Salı

Kelebek Bluz

Bugün nasıl zor uyandım anlatamam...Hala gözlerim yarı açık durumda yazıyorum bu postumu:) Dün yorum yazan geçmiş olsun dileyen herkese tekrardan çok çok çok teşekkür ederimmm sayenizde moralim düzeldi yüzüm güldü:)


Artık sonbahar geldi sayılır hatta kimileri sonbaharlıklarını giymeye başladı bile ama ben hala bu gerçeği kabullenebilmiş diilim o yüzden yazdan kalma giyinmeye devam renklere devam diyorum:) Pembe pantalonum son zamanlardaki favorim çünkü pembe tonunu acaip seviyorum...Pembe ile griyi de yanyana sevince ortaya bu çıktı...Gamze Saraçoğlu imzalı bluzumun da kollarındaki detayları seviyorum aynı kelebek gibi hissediyor insan kendini bunu giyince:)











Bluz: Gamze Saraçoğlu
Pantalon: Koton
Saat: Num Lock
Babet: Almanyadan
Küpe: Hatırlamıyorum

16 yorum:

Adsız dedi ki...

gizzyyy ya sen tığ gibin olmuşsun şemerim :D harikasın enerjin buraya ulaştı valla bende okuldayım pc paşında.. bu arada düne göre gayet iyi gördüm seni harikaa! :)

Moda Kuşu dedi ki...

pembe pantolonun ve bluzun nefis olmuş hayatım bayıldım :) çok tatlısın :*

Gizzy dedi ki...

Sedacımm demek bu günleri de görücektim tığ gibi olduğumu duyacaktım:)süperr çok mutlu oldum teşekkürler cnm benim sana da iyi dersler:)

Moda kuşum benimmmm öperim seni kocaman teşekkür ederiiimmm

Unknown dedi ki...

Gerçektan çok fiy görünüyorsun canım ama sen herhalinle güzelsin :)Bu saç senden başkasına bu kadar yakışmıyor :)Bluz sana ne kadar yakışmış ...

xcelis dedi ki...

çok tatlı olmuşun yine canım mor num lock ayrı bi güzel olmuş Öpoomm

fashiONözge dedi ki...

oyyy böyle mutlu gördüm de rahatladı içim :)o guzel yüzün her daim gülsün güzellik :)

bu arada sen bu balarin topuzunu ennn ennn güzel taşıyan yüzsün yaaa,ben yapsam hiç yakışmaz bak sana ne güzel oluyoooo :))kıskanmadım imrendim:)çoookk tatlı bir kombin bu yaa,kelebek güzelliğiii:))

http://fashionozge.blogspot.com/

Zeynep dedi ki...

yine renkli bir gizzy kombini :) pembe ve gri uyumunu bende hep sevmişimdir bu kombininde de süper olmuş :)

Mayka dedi ki...

küpe pantalon uyumuna bayıldımmmm tekrar geçmiş olsun

Gizzy dedi ki...

Süsle ve pembe dünyam cnm benimmm çok çok teşekkür ederiiim sizin bu motive edici yorumlarınız sayesinde diyetime devam ettim artık çok çok az kaldı bitmesine:)çok saol cnmmm

xceliscimmm numlock da gözünden kaçmamış:)öperim seni kuzuuu teşekkürler:)

Özgecimmm yüzüm gülüo tatlımm merak etme sen:)yaa yakışmaz olur muu bebek gibi suratın var kesin dene bence çok yakışır sana da:)öperim seniii bebiş:)

Zeynepcimm evet yine yeniden renkli:)saol tatlişkom:)

Maykacımm çok teşekkür ederim cnm:)

Unknown dedi ki...

Gizzy'cim pembenin en çarpıcı tonunu açık gri kelebek bluz ile ne güzel kombinlemişsin, bronz teninde her ikisi de harika duruyor tatlım :)


Armani Glamour Tote Bag giveaway’imize katılmak isterseniz tık tık :)
BeTwin Us

Seda Maç dedi ki...

çok çok geçmiş olsun gizzyciğim :( kombinin hem rahat hem şık bende bu model bluzları çok seviyorum sanada çok yakışmış pempeyle kombinlemen de ayrıca güzel olmuş oh pembem gelmiş içim açıldı mucx

Wear A Smile! dedi ki...

çok tatlı bir renk bu pantolon, benim de var benzer bi tane insan giyince neşeleniveriyor di mi?? :))
bluzun kol detayları da çok güzel gerçekten..

Wear A Smile!

Did Dans La Mode dedi ki...

Gizzycimm bu pantolonun rengi nasıl bir güzelliktir bayıldımm. Cıvıl cıvılsın yine enerjin taa buralara kadar geldii :)

Gizzy dedi ki...

Be Twin Us cnm benimmm bronz ten gibisi var mı her renk gidio ona keşke hep böyle kalsa ten renklerimiz:)çok saol tatlımmm

Rococoshcumm çok saol cnm benimmm...Biliyorum pembe senin renginnn hadi sen de pembeli bir kombin yap tatlımm:)öperim seniii

Ahsencimmm rengine vurulup aldım zaten ve beni neşelendirmede üstüne yok bu aralar:) çok saol cnm benimmm

Didoşşş tam şeker pembe diil mi???:) Saol cnm benimmm senin enerjin de bana geldi bu enerji böyle bi burda bir orda gidip gelio ne güzel işte:)

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

evet tatlı pantalon güzelde onu taşıtyan sütunlar güzelliğine güzellik katmış,baya baya kilo verdin gizz dur artık kıskanıyorum:))

Gizzy dedi ki...

Pembebaktericimmm yaaa utandım ben şimdiii:)çok saol tatlımmm:)etrafımda herkes dur artık diyor sanırım bu cuma dur diyeceğim diyete ve korumaya geçeceğim:)