22 Eylül 2011 Perşembe

İnce Topuk

İnce Topuk markasını duydunuz mu? Eğer duymayanlar var ise bu post ilginizi çekebilir çünkü websitesi üzerinden hayalinizdeki ayakkabı tasarlayıp ona ulaşma imkanınız var artık:)


İnce Topuk yeni marka yaratma konusunda 15’er yıllık yoğun iş tecrübesine sahip, büyük firmalarda görev almış, ayakkabı düşkünü iki profesyonel bayan tarafından yaratılmış bir marka...Bu markanın işleyişi onu diğerlerinden ayırıyor. Dünyada ve Türkiye’de ilk defa 3 boyutlu modelleme kullanılarak kişiye özel ayakkabı tasarımı yapılmasına
imkan veriliyor...Artık hayallerinizdeki ayakkabıya kavuşmak daha kolay:)


Siteyi ziyaret edip kendi ayakkabınızı tasarlamak için tık tık




Ya da Trendyol'dan 22-26 Eylül arasında devam eden İnce Topuk kampanyasından hazır ürünlerden alabilirsiniz...İşte Trendyolda satışta olan ürünlerden birkaçı...




Benim en çok sevdiklerim bu romantik 4lü...



9 yorum:

Farfalle dedi ki...

Bugün trendyolda satışı var:)Çok güseller...



Farfalle's Blog

Adsız dedi ki...

bende 20 tl kazandım indirim kuponu ama kredi kartım olmadığı için kullanamıyorumm:((

Gizem ablacım bunlar çok güzelll :)

What's Next dedi ki...

ben 41 giyiyorum da 40 numaraya kadar var sadece :(( kalıpları nasıl acabaa??

theice-creamparlour dedi ki...

BU SİTEYİ DUYMUSTUM DAHA ÖNCEDE DENEDİM BİR KAÇ TASARIM :D AMA İNTERNET ORTAMI ALISVERİSLERE GÜVENEMİYORUM PEK

Adsız dedi ki...

ben alttaki mor yeşili aldım.36 tam ayakkabı numaram ve süper ayakkabılar :=)

Zülal Ateş dedi ki...

Her biri birbirinden guzeeeeeell :)

Unknown dedi ki...

O bayanlardan birisi beni bir önceki şirketimde işe alan pazarlama müdürümüzdü :) Harika bir girişimcilik fikri ve çok başarılı ayakkabılar ben de çok sevdim kendi tasarımlarımızı yapabiliyor oluşumuzu ;)



Armani Glamour Tote Bag giveaway’imize katılmak isterseniz tık tık:
BeTwin Us
;)

ipek dedi ki...

İnce topuk ayakkabilardan alan var mi? Cok guzel cok sik ama cok yuksek topuklari rahat mudir?

ipek dedi ki...

İnce topuktan ayakkabi alan var mi? Cok guzel ve cok siklar ama topuklari cok yuksek rahat mi biliyor musunuz?