26 Eylül 2011 Pazartesi

Bir İstanbul Masalı

Yaa nerden başlasam nasıl anlatsam bilemedimmm...Bu haftasonu Zetomla soluğu İstanbul'da aldık:) Cuma akşamından pazar akşamına kadar harika bir haftasonu geçirip tekrardan evimize döndük...Son zamanlarda hep iş için gittiğim İstanbul'a gezmeye eğlenmeye alışverişe gidince bu şehri ne kadar özlediğimi farkettim:) Hep diyorum İstanbul'da yaşamayı değil de gezmeyi seviyorum diye işte bu haftasonu yine öyle oldu 2 gün boyunca gezdik eğlendik yeni ciciler aldık ve döndük...Daha dönmeden bir daha ne zaman geri geliriz diye planlar yapmayı da ihmal etmedik tabi ki:)


Cumartesi sabahı ise hayatıma 4 tane güzel mi güzel tatlı mı tatlı bloggerın girmesine sebep oldu:) Aslında hepsini bloglarından biliyor ve tanıyorum o yüzden daha 2.dkdan sanki bir önceki gün buluşmuşuz gibi samimi olduk...Beraber yapılan kahvaltı ardından boğazda çekim yaptık...Ahsen kendini bizim için helak etti sonrasında Aysun'un da fotoğraf çekmeye katılması ile boğazda bizim için ayrıca orada bulunan insanlar için baya bir keyifli dakikalar oldu:) Bir ara sahilden geçen arabalardan birkaçının da bizim fotoğrafımızı çektiğine şahit oldum:)


Dün akşamdan beri fotoğraflara bakıp bakıp gülümsüyorum...Sabah işe gelir gelmez bu postu hazırlamak için tekrar baktım fotoğraflara ve aralarından seçim yapıp hangisini koysam acaba diye baya bir çaba sarfettim...Bugün sizi o yüzden fotoğrafa boğacağım hazırlıklı olun:)


İşte fıstık Ahsenciğimin ellerinden çıkanlar:)










Zetomla ben:)
O daha postunu hazırlamamış ama bugün kesin yazar beklemede kalın:)
















Ben neler giymiştim peki...
Elbise: Punkyfish
Kolye: Yalıkavak Marina
Babet: A46
Çanta: Paul's Boutique
Gözlük: Prada


Vee tatlı Aysuncuğumun gözünden Gizzy:)









Kızların ortak görüşü fotoğraflarda biraz daha durgun olmak bana daha çok yakışıyormuş ben de bu sefer farklı bir Gizzy görün diye bu karelere ağırlık verdim yoksa yine enerji patlaması yaşayıp hoplayıp zıpladığım pozlarım da yok değil:)


Cumartesi sabahımı aydınlatıp benim çok güzel bir gün geçirmemi sağlayan bu 4 tatlı bloggera burdan tekrardan teşekkür ederimmm...Biz Zetom'la sizi çok sevdik o yüzden sık sık geleceğiz:) Bu arada sizi de en kısa zamanda Ankara'ya bekliyoruz:) Dujummm seninle tanışamadık ama bir dahakine tatlımmm:)


Bıcırık Aysuuunnn:)
Yazısını okumak için tık tık 



Tatlı Ahuuuu:)



Güzel ikizlerimizin adaşım olanı Gizzz:)
Yazısını okumak için tık tık 


Güzel insan Ahseeennn:)
Yazısını okumak için tık tık






Vee biz hepimiz:)







42 yorum:

MKBL dedi ki...

Hepiniz çok tatlı görünüyorsunuz :)
Gizzy çok güzelsin :)

Nimo dedi ki...

Ayni tarihlerde bende oradaydim diyorum buranin havasi degi$mi$ demek sebebi gizzy olmasi imi$ :) fotograflari gorur gormez ohaa gizem dedim :) ceken arkada$ dogru noktalari oyle guzel bulmu$ ki , i$te $imdi ne kadar zayifladigin ortada :) Darisi bana daa rabbviiim :)

minikkus dedi ki...

hepinizin postunu ayrı ayrı okuyup keyif aldım. çok güzel, çok renkli ve çok şık görünüyosunuz. maşallahlar size gelsin. bide Ankaralı bir blogger olarak ben de insanım, benim neden haberim yok bu buluşmadan ve alışveriş gezisinden:( aynı isyanı sana da yapıcam: anne bana neden püskevit almıyosun:) öperim yanacıklarından kuzu :*

http://minikkus.blogspot.com

Seda Maç dedi ki...

ne güzel olmuşsunuz hepiniz :)
gizzyciğim gözlüğüne bayıldımmmm :)

Unknown dedi ki...

cnm cok güzel resimler,sende cok cicisin herzmanki gibi,veeee bu gözlük en cok sana yakışıyor bunu bil:)

ser_up dedi ki...

Süper görünüyorsunuz... Feci eğlenceli kareler çıkmış... Sevgilerr...

esinspiration dedi ki...

Ne iyi etmişsiniz buluşmakla, harika görünüyorsunuz :) Kombinin çok rahat ve enerjik görünüyor. çok beğendim Gizzy'cim farklısın, şeker gibi :)

essu dedi ki...

gizzycim cok tatlısın herzamanki gibi!!O kolyemi desem pağuçlarmı elbisemi :) hepsine bittim çok sirin:) güzel bigün güzel enerji bize yansıyor :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Bayıldımmm!!Harikasınız resimler çok güzel hepiniz çok güzel görünüyorsunuz..Orda olmak o karede sizinle objektife gülümsemek vardı...Ah ahh :) Öpüyorum hepinizi...

Zeynep dedi ki...

ne iyi yapmışsınnız gizzycim :) fotoğraflar harika görünüyor hepiniz süpersiniz ;)

nily21 dedi ki...

harika görünüyorsunuz...Zetoyla anlaşıp mı gri-pembe şirinliği yaptınız bilmiyorum ama ikinizin fotoları reklam çekimi gibi olmuş resmen...

xcelis dedi ki...

H-A-R-İ-K-A-S-I-N-I-Z =)) Canım süper çıkmışınız resimler gülüşler kıyafetler oralara bi güzellik gelmiş havasına suyuna =) çok eğlenmişşsiniz ya sizin adınıza sevindim.Öpoom kocaman iyi hftalar.

Unknown dedi ki...

Gizzy’cim o kadar tatlıydın ki o gün kolyenle, babetlerinle tam bir şeker kızdın tatlım :) tabi bu şekerliğe gözlükle verdiğin çekici hava ve fitliğin göz alıcıydı. Blog’unu takip ederken zaten çok seviyordum seni ama tanışınca tüm o fotoğraflardakinden de pozitif bir gizzy çıktı karşıma :) Sizin İstanbul çıkarmanız İstanbul’lu blogger’ların kalbini fethetti tatlım, yine yeni yeniden geliiiin lütfeen! :) öpüyorum kocaman canım, sevgiler…


Armani Glamour Tote Bag giveaway’imize katılmak isterseniz tık tık:
BeTwin Us
;)

Sedy Style dedi ki...

Hepiniz çoook tatli gorunuyosunuzz ;) Elbisene bayilddimm tatlm :) Opuyorum muckss ;)

...ebru... dedi ki...

mükemmel bir gün olmuş canım belli :) çok beğendim bayıldım :))

chunlibeauty dedi ki...

cıvıl cıvıl harikasın canım :D o papilerin aynısını Alaçatı da görmüştüm almayı cok istemiştim ama benim koca ayaklarıma uygun numarası kalmamıştı :( sende görünce bir kez daha hüzünlendim bak :)

coco-jelly dedi ki...

çok tatlısın çooook ben güzelden anlarııııııııııım=) çok beğendim ben seni öpesim geldi gerçekten keyifli bügün olmuş iyki bol bol foto çekmişsiniz.=) çok öptüm gizzym

Adsız dedi ki...

sevgili gizzy, uzun suredir takip ediyorum bloğunu. acıkcası foto duruşunla ilgili daha önce bişeyler yazmak istedim ama seni kırmaktan korktum neyse arkadaşların soylemiş artık bende yazabilirim. cok guzel bir kızsın ve son donemde harika kilo verdin. ama fotolardaki duruşların ne güzelliğinı nede verdiğin kiloları yansıtıyor. bu çekimlerdeki pozlar harika, hep boyle çekimler bekliyoruz:)
esra

PAPİŞ STYLE dedi ki...

wear a smile'a da yazdım hepiniz birbirinizden tatlı ve hoş ve havalısınız hanımlar. Her birinizden enerji yayılıyor bunu fotolardan bile alıyoruz inan:-))
Hepinizi çok beğendim.Model gibisiniz fotolarda... Katalog çekimi gibi olmuş fotolarda. Sevgiler...

http://papis-style.blogspot.com

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

güzelim ne iyi yaptınız da geldiniz, ssüpersiniz ikiniz de bildiğin doyamadım, oyle şekersinki insanın yanaklarını sıkası geliyor:) sürekli blogundayım ama gercekten sen burdan görünenden bile sekersin, şirinlik muskası, bir de o şeker ruhunun yansıması gibi giyiniyosun tam oluyor... sık sık bekliyoruz istanbula, ben oralara zor gelirim ama abant yada kartalkaya cok isterim... opuyorum ciciş...

Barbygirl_here dedi ki...

Gizem'cim harikasin,cok dogal ve guzelsin.Pembis cantani,kolyeni ve babetlerini cok begendim,gozlukleri bulup almissin,cok da yakismis,ciddi anlamda kilo verdin sen.Cok da hos oldu,gerci her halinle begeniyorum,ister kilon olsun ister olmasin ;)
Harika fotograflar olmus,cok begendim.Kizlar da hepsi cok guzeller.
Opuyorum canim ^*^

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

hepinizin postlarını okudum ve hep aynı şeyi söylüyorum: harikasınız :))

Adsız dedi ki...

ayakkbabıların çok cici gizemcim. A46 Ankarada kapandı bildiğim kadarıyla. Sen İstanbuldan aldın sanırım. Çok beğendim. Fiyatını sorsam :)

Wear A Smile! dedi ki...

tatlı gizzy, seni görmek, tanımak gerçekten çok güzeldi! :) özellikle fotoğraflarını çekmekten inanılmaz keyif aldım çünkü hem güzel hem de pozitif bir insansın ve bu enerjini fotoğraflara çok iyi yansıtıyorsun.. bana modellik ettiğin için asıl ben sana teşekkür ederim canım :)
ayrıca şunu da söylemek istiyorum, çok kısa bir süre görüşebildik ancak kişiliğin bende gerçekten merak uyandırdı.. o yüzden en kısa zamanda sohbetin daha da yoğun olabileceği bir ortamda yeniden buluşmak isterim senle..
çok sevgiler tatlım, istanbul'dan kocaman öpücükler.. :)

Wear A Smile!

deniz saatçioğlu dedi ki...

Ah ben o günü nasıl kaçırdım yaa, inanamıyorum. Çok isterdim senle ve Zeto yla tanışmak. Bir dahakine inşallah diyorum. Hepiniz harikasınız, bayıldım fotoğraflara


denizsaatcioglu.blogspot.com

civciv dedi ki...

giiizzzycim... ne güzel, sevdigim bloggercilar bulusmussunuzZz, ahhh diyorum su an :D ben de aranizda olmak isterdiiim <3

insallah o da olur bir gün !


kombiler bir harika.. cok sempatiksin herzamanki gibi, tam bir seker kiZz candY :D


kolyen cok hosmus !


öptüm tatlim

Ahu dedi ki...

Canim doyamadik o gun size. Ne cabuk gecti yahu. Sen o kadar tatliydinki. Gulusun, giyimin, her seyinle cok tatliydin. Super bir pozitif enerjin var. Sanki coook onceden tanisiyormus gibi hissettim. Umarim daha cok bir araya geliriz. Arayi fazla uzatmayalim emi :)
Coook opuyorum.

Not: o prada gozlukleri her yerde trim trim aradim bulamamistim haberin ola :) bayiliyorum onlara.

ahuatesel.com

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

ne guzel elbise... İstanbulda en sevdiğim yerdesin, kıskandım şimdi :)

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

Matissera dedi ki...

"Şimdi İstanbul'da olmak vardı"yı "O anda İstanbul'da olmak vardı!" diye değiştiriyorum, başka da birşey demiyorumm! ^_^

Adsız dedi ki...

Gizycim neden yorumlarımıza cevap vermiyosun. Aşkolsun valla :(

Gizzy dedi ki...

Makbulecimm o senin güzelliğin cnm benimm:)

Nimom çilekli cupcakeimmm senin etkindendir o:)cnm çeken arkadaş profesyonel olunca açıyı falan gayet iyi bilio işte naparsın:)cnmmm en kısa zamanda darısı başına tatlımmm:)muckkk

Minikkuşumm kıyamam ben sana o zaman en kısa zamanda bunun Ankara versiyonunu yapalım hep beraber:)

minikkus dedi ki...

hı hı yapalım evet bence de ^.^

Gizzy dedi ki...

Tamam konuşalım yapalım canım:)

Sedacımmm bu gözlük resmen kıymetlim oldu benim çok bekledim sahip olmak için şimdi de tadını çıkarıyorum:)

Chic'o'lattecimmm yaa ne şekersin sen öylee:) O zaman ben gözlüğümü hiç çıkarmam ki:)teşekkürler cnm benimmm

Gizzy dedi ki...

Ser_upcımm gerçekten çok eğlendik demekki fotoğraflara yansımış hepsi:)çok teşekkürler:)

Esinspiration cnmm tek babetli bendim öyle bir fark oldu:)şekerlikte babet ve kolyeden geliyor sanırım biraz küçük kız çocukları gibiydim ama olsun çok rahattım:)

Essucummm cnm çok teşekkürler...ne mutlu bana ki enerjimi ekrandan size yansıtabiliyorum:)

Gizzy dedi ki...

Myprincesscım cnm çok çok teşekkürler artık bi dahaki sefere tatlım:)

Zeynepcimmm çok saol cnm fotoğrafları harika hatunlar çekince sonuç bu oldu:)

Nilgüncümm yok anlaşmadık ama asıl komik olan bende de aynı şorttan var ve o sabah için ben de onu giymeyi planlamıştım:)sonra zeto giysin diye ben değiştirdim kıyafetimi bizim zevkler çok benzediği için böyle şeyler sıklıkla oluyor tatlım:)

Gizzy dedi ki...

xceliscimmm istanbulun güzelliği bize yansımıştır ondandır cnm:)çok çok saol tatlımm sana da iyi haftalar öpüldün kocaman:)

Gizcimmm cnm benimmm tüm söylediklerini aslında ben senin için yazıcaktım:)çok çok teşekkür ederimmm...asıl sen nası güzel nası tatlı bir insansın iyiki gelmişim iyiki seni tanımışım canım adaşım:)biz yine gelicess söz ama siz de gelin lütfeeen:)öpüyorum seni kocaman

Sedy Stylecım cnm benim çok teşekkürleer!öptümmm

Gizzy dedi ki...

Ebrucum öyleydi gerçekten:)çok saol tatlımmm:)

Chunlicimm ben de türkbükünden aldım bir tane kalmıştı kaptım hemen...bilseydim senin için de bakardım tatlımmm:/üzülme sen seneye daha güzellerini alırsın:)

Canımmm biliosun ki beni istediğin zaman öpebilirsin öpen sen ol tatlı bebiş:)ben de seni öperimmmm!!!

Gizzy dedi ki...

Esracımm cnm çook teşekkürler güzel yorumun için çok çok mutlu oldummm...ya cnm işte ben kendi kendimi çekiyorum çoğunlukla dolayısıyla fotoğraflarım son derece amatörce oluyor keşke profesyonel bir fotoğrafçım olsa diyorum hep ama işte yapıcak bi şey yok ama elimden geldiğince bu şekilde çekimler yapmaya çalışırım bundan sonra:)

Papis style cnmm çok çok teşekkür ederim ne güzel sözler bunlar böyleee:)

Aysuncumm yaa ben seni yerimm tam şeker kıvamında bir yorum olmuş bu bayıldımm çok mutlu oldumm iyiki gelmişim de tanımışım sizleri diyorum ben de sürekli:)ben yine kaçar gelirimmm:)öpüyorum kocaman

Gizzy dedi ki...

FerahFezacımm canımsın:)çok saol cnm bu içten yorum içinn:)hangi birine teşekkür edeceğimi şaşırdım:)öpüyorum seni kocaman!

Hamidecimmm çok çok teşekkür ederim!:)

Ben Bodrum Türkbükündeki A46dan almıştım indirimden aldım fiyatı 95tlydi:)

Gizzy dedi ki...

Ahsencimmm senin gibi bir güzel hatun benim fotoğraflarımı çeker de ben ona pozitif enerji yansıtmam da naparım:)karelerin hepsi birbirinden güzel tekrar teşekkür ederim:)aynen ben doyamadım sana o yüzden yine gelicem bu sefer daha uzun oturup konuşalımm:)çok kocaman öpüyorum seniii

Denizcimmm kulaklarını çınlattık zaten:)ben de çok isterdim seninle tanışmak güzel gözlü insan:)ama bi dahakine biz nasılsa gelices yine:)

Civcivim bir tane de sen Türkiyedeyken yaparız böyle bi şey süper olmaz mı:)çok saol cnm benimmm

Gizzy dedi ki...

Ahucumm aynı şeyler tümüyle benim için de geçerli ben doyamadım ki sizeee o yüzden bi daha bi daha gelicem:)çok saol cnm benimm sen de bir o kadar tatlısın:)inan ben de çok aradım bu gözlükleri inşallah sen de kavuşursun tatlım:)

Bir Alışverişkoliğin itirafları bizi oraya bıraksınlar orda kalalım dimi:)benim de en sevdiğim yeri orası:)

Matiiii!!!seni yerim yerimmm!keşke sen de olsaydın cnm yaaa:)

Gizzy dedi ki...

İşlerim o kadar yoğun ki biraz geç cevap verebiliyorum lütfen kusuruma bakmayın yoksa hepsini tek tek okuyup çok mutlu oluyorum:)