13 Eylül 2011 Salı

Louboutin aşkınaaa

Christian Louboutin şu dünyada gelmiş geçmiş en çok sevdiğim ayakkabı tasarımcıları arasında ilk üç içinde sağlam bir yere sahip...O kırmızı tabanlı yüksek topuklulara tek kelime ile ba-yı-lı-yo-ruuummm...


Ne yazıkki bir çift Louboutin'im yok ama büyük olasılıkla bu güzelliklere daha fazla dayanamayıp yatıracağım paramı pulumu:) Sonbahar-kış sezonu için hazırlamış olduğu koleksiyon yine beni benden aldı...Hangi modele ne diceğimi şaşırdım...
Öncelikle favorimle başlıyorum...İşte bu topuklular...Kesinlikle mor olanı birinci sıradaki yerini aldı:)



Peki bu üçlüye ne demeli...Eğer benim gibi şatafatlı modeller seviyorsanız işte bunlar tam size göre:)



Dolgu topuklu modeller bana biraz kaba gelse de yine de farklı tabanları ile diğerlerinden ayrılıyorlar...



Ve siyahın asaleti...Hepsi çook güzel diil mi?



Louboutin renkleri de es geçmemiş...Sarı olanı mükemmel!



Ve son olarak romantik modeller...Dantel ve metalik detaylar bu orta boy ince topuklu modellerde hayat bulup sizi bir masal prensesi gibi hissettirebilir:)


12 yorum:

Fashionlicious Girl dedi ki...

inanılmaz güzeller:)

Seda Maç dedi ki...

o sarı olan yokmuuu bildiğin aşık ldum ona ben onu hiç giyemem sarılıp sarılıp öperim kutusuna geri koyarım :))

Elif UYSAL dedi ki...

Offf hepsi harika:) Ben yurtdışından glitter modelinin siparişini verdim,gelmesi için can atıyorum:))Mor olan da acilen senin olsun kuzum:))

Unknown dedi ki...

Kesinlikle harikalarrr :)

Shoendrella dedi ki...

Louboutin bir ayakkabıya olan aşkı anlatmak için yeter de artar... Benim de artık alma zamanım geldi, ayakkabımla aşk yaşamama az kaldı:) mor olana kavuşman dileğiyle:)

http://shoendrella.blogspot.com/

theice-creamparlour dedi ki...

HARİKA KESİNLİKLE BAYILIYORUM BUNLARA ZATEN ESKİ BLOGUMUN ADIDA KRMZİTABNDI :D ADINDANDA BELLİ OLDUGU GİBİ HASTASIYIM BUNLARI AYIRT ETMEM BİRİNİ BİRİNDEN

Shoendrella dedi ki...

gizemmm çok kötüsün sen bunları koyunca bir süreliğine unutmaya çalıştığım louboutinler geldi aklıma blogumdaki wishlistin 3 numarasına kadar yükseldi maaş gitcek desene:)

http://shoendrella.blogspot.com/2011/09/i-wishvol3.html

SWL dedi ki...

bende hala louboutinsizlerdenim. nasıl bir kelime olduysa ama neyse :) bir çift louboutin almadan gidersem gözüm arkada kalır yeminle... hepsi şahaneeeeee...

Unknown dedi ki...

Offff diyorum bu yeni modellere,hepsi süper.hEpimize en az birer adet bunlardan diliyorum cnm...Bakarken resmen eridim,bir tane seçmek çok ama çok zor olur sanırım almaya karar verdikten sonra....

Barbygirl_here dedi ki...

Hepsi harika!!!! Ikinci fotodaki yesiller cok degisik ve cok guzelmis, oradaki gozlu olanlarsa tam senlik :)Hepsi guzel ki,secmek zor...

Unknown dedi ki...

Kesinlikle hepsini istiyorum :),bir louboutin almamız gerek acilen yoksa kalpten gidebiliriz o derece!!

Unknown dedi ki...

Gözlü olan ve sarı olan favorim sana ise mor çok yakışırdı mor seviyorsun çünkü umarım bir an önce senin olur canım ;))