22 Eylül 2011 Perşembe

Çiçekli Şort

Bugün burda hava kapalı ve soğuk...Sanırım güneşe hasret günlerimiz başlıyor...İşlerimin yoğunluğundan bu aralar kesinlikle ne giydim diye çekemiyorum kendi kendimi o yüzden bu kombin de geçen haftadan kalma mesela:)


Geçen hafta mini şortlar, sandaletler giyerken bu hafta pantalon, kapalı ayakkabı ve uzun kollulara geçiş yapmak bana biraz zor geldi...Alışmam lazım...İşlerim azalsın yine eskisi gibi günde birkaç post yapacağım inşallah...Şimdi sizi öpüyor ve kaçıyorum...








Şort: Mudo Collection
T-Shirt: Zara
Ayakkabı: Superga

14 yorum:

Shoendrella dedi ki...

tatlım sanırım bu en beğendiğim kombinlerinden biri:)

http://shoendrella.blogspot.com/

tu-niz'le hayat dedi ki...

en sevdiğim renk ve en tatlı haliyle gizzy karşımda olunca ekrandan alamadım gözlerimi :))) yine fıstık durumları olmuş..


http://tu-nizlehayat.blogspot.com

. dedi ki...

nasıl tatlı bir outfit bu! nasıl güzel bir renktir mavi ve nasıl yakışır senin o güzelliğine:)
bu arada sana topuzun yanında at kuyruğu da çok yakışıyor Gizzyimm!



follow me back?
♥HeelsAreMyDrugs♥
♥HeelsAreMyDrugs♥

Adsız dedi ki...

pamuk şekerim çook cicili bicili olmuşsun;)evde ki postlarına da ayrıca bi bayılıyorum mucks...

Sedy Style dedi ki...

Çok yakismis sortun ;) Evinin dekorayonuna bayildimmmm :)

Gizzy dedi ki...

Shoendrellacım teşekkür ederim:)

Tunizle hayatcımmm cnm yaa çok saol:)muckkk

Heels are my drugs tatlım senin için güzel o yüzden karşındakileri de hep güzel görüyorsun:)çok çok saol öperim seni kocaman

Canımm çok çok teşekkür ederiiim artık evimi de biliyorsunuz seviyorum paylaşmayı:)muckkk

Sedy Stylecımmm çok teşekkürler...Annem bu mobilyaları antikacıdan bulup getirmişti biz başta babamla pek sevmemiştik ama şuan ben de çok seviyorum evin bu bölümünü:)

SvGLove dedi ki...

Gizzy'ciim sen sahane bi hatun olmussun ya! Bu yaz surekli Bodrum'da olmak, sana sadece bronzluk vermemis, bir de super fit olmussun! Ayh sahanesin, bayildim sana;)
Ozellikle 3. fotona bakarken kocaman bi gulumseme olustu yuzumde; bicirik, haylaz kiz cocuklari gibisin;))
Opuyorum seni;*

SWL dedi ki...

cnm çok tatlı olmussun sen ya maviş maviş... gizzy cim acayip derecede incelmişsin, çok çok hoş olmuş, çok yakışmış böyle sana gerçekten. öpüyorum

Yasemin dedi ki...

Gizzy'cim bence senin rengin kesinlikle bu renk! Acayip yakismis...Ankara simdi hirkali gunlere gecmistir herhalde. Yakinda Ankara'ya tasinmayi planlayan biri olarak en cok sogugundan korkuyorum

Wear A Smile! dedi ki...

3. ve 4. fotoğraflarına bayıldım!




Wear A Smile!

Gizzy dedi ki...

Sevgicimmmm tatlı bloggerım benimmm çok teşekkür ederimmm özlemişim senin bu full enerji fışkıran yorumlarını:)muck muck muck!

SWLcimm 4 aylık çabam sonucu bu hale geldim artık diyeti bıraktım bunu koruyabiliyim bana yeter de artar bile:)çok saol cnm benimmm

Lulucummm çok saol cnm!!!yaaa buraya mı geliosunnn süper:)gel de tanışalımm:)cnm şuan hava baya kapalı burda ama korkma soğugundan kış da güzel oluo Ankarada ben seni alıştırırım bu şehre:)

Ahsencimmm kendi kendime bu kadar oluo tatlımm senin çektiklerinin yanında bunlar ne ki:)muckkk

Adsız dedi ki...

okadar fitsin ki mükemmel gözüküyosun:) bayıldım ..

Unknown dedi ki...

Gizzy’cim sonbahara alışma fikri süper ben de bu şekilde alışma süreci geçirmeliyim :) mavi çiçekli şortun ve spor ayakkabıların nasıl casual ve fit durmuş çok beğendik tatlım :)



Armani Glamour Tote Bag giveaway’imize katılmak isterseniz tık tık:
BeTwin Us
;)

fashionist dedi ki...

bronzluğun şorttan daha dikkat çekici..

http://cansansalmoda.blogspot.com/