9 Eylül 2011 Cuma

Gizzy's wishlist

Bugün her tarafta wishlist göre göre içimdeki alışveriş canavarı ortaya çıktı işte en sonunda...Dedim ben önümüzdeki aylarda neler benim olsun istiyorum bir düşüneyim, keşke öyle bir şey demeseydimm çünkü liste kabarık...


Wishlistime göre yine Zara'ya sık sık uğrayacağım gibi çünkü öncelikle yılan desenli skinny jean ve puantiyeli blazer benim olmalı...Diğer parçaları da yavaş yavaş tamamlarım belki belli mi olur...


Ağır toplara gelicek olursak...Önceliğim kesinlikle Prada güneş gözlüğü aylardır her yere soruyordum, Prada satan bütün optikçilerde telefon numaram var sanırım:) Bugün wishlisti hazırlarken heralde en çok bu gözlüğü istedim ki bir yerden aradılar istediğiniz gözlük geldi diye ben de adama boş bulunup ben de tam bu gözlük hakkında yazı hazırlıyodum dedim adam da bir şaşırdı zaten nasıl anlamadım dedi ben de boşverin önemli değil dedim:) Yani wishlistimin gözbebeği inşallah bu akşam benim olacak:)


YSL topuklular hem modeli hem de rengi ile beni benden aldılar ama o fiyatları ile pek benim olacaklar gibi durmuyor ya hadi neyse o yüzden onlar hakkında çok hevesli değilim ama Miu Miu sneakerslar konusunda tam karar veremedim...DIY olarak kendim yaparım diyorum ama yok bu kadar şahane olmazlar ama yine de bir deneme yapacağım gibi:)


İşte benim wishlistim ve içinde bulunduğum çelişkiler bu şekilde...Bu wishlist çok taze bakalımm hangilerinden yarı yolda vazgeçilecek:)

18 yorum:

. dedi ki...

Tatlım bu listeyi aynen eksiksiz ben de kendi wishlistime alıyorum ehehhe :)) muhteşem parçalar değil mi ya huff:/ ama bence sneakersları sen yaparsın, kıyma parana ;) :P safran blazera bayıldım! payetli bi blazer ben de daha alamadım :/

off offf!



www.heelsaremydrugs.blogspot.com

Elif UYSAL dedi ki...

Tatlım Bodrum'da vardı senin istediğin gözlük (orjinal olarak tabii:) ama bana hiççç yakışmadı:( Yakışsaydı 1 saniye düşünmeyecektim:( Sana çok yakışacağını umuyorum ben takamadım bari sen al-tak da ben mutlu olayım:))Mucx

SWL dedi ki...

bence bu wishlistinde öncelikleri olabilirse eğer YSL ayakkabı ve puantiyeli ceket almalı. Pradayı önceliğe koymadım çünkü zaten kesinleşmiş :D Miu miu sen yaparsın bence cnm;)

Adsız dedi ki...

Bodrum merkezde mi? Gözlükçünün adı ne ve fıyatını öğreneblilir miyim? Bende uzun süreden beri bu gözlüğü istiyorum!

Shoendrella dedi ki...

Gizzyciğim bu gözlükler benimde listemde vardı ama yüzüme pek gitmedi ondan benim açımdan yalan oldu resmen ama sana şimdiden hayırlı olsun. güzel güzel takıp bizlere fotoğraflarını gösterirsin:) benim yerime de takarsın hehe...

http://shoendrella.blogspot.com/

PD dedi ki...

canım prada gözlüğü bulamadığını bilseydim ben sana kargoyla yollardım, izmir dışındaki arkadaşlarımla böyle satış gerçekleştiriyorum :) aklında bulunsun bizim dukkandan hiç eksilmiyor baroquelar!

http://iconicmouse.blogspot.com/

Gizzy dedi ki...

Heels are my drug cnmm senin postlarından sonra kendim denemeye karar verdim zaten dur bakalım becerebilecek miyim:)

Kuzucuuum bakalım belki bana da yakışmaz ve hüsran olur:)akşam olsa da gidip baksam off bir heyecan bastı beni:)

SWLcimm YSLler bütçemi sarsar diyer maddeleri hiç alamam diye korkuyorum ama bir yandan da bir tane olsun benim olsun diyorum bakalımm nolcak benim bu durumum:)

Ben bodrum merkezde marinada bir gözlükçü biliyorum sanırım orası Prada satıyorlar ama ben gittiğimde bu model yoltu fiyatı hakkında bir bilgim yok ne yazıkki ama bodrum marinaya bakabilirsin:)

Shoendrellacım yaa Elifde yakışmadı diyor bu nası bir gözlük ki acaba bana da mı yakışmaz bir şüpheye düştüm şuan:/dur bakalım eğer alırsam hemen fotoğraflarım zaten cnm:)

PDcimmm gerçekten mii??ay bilmiyordum hayatımmm öyle bi şey yaptığını bundan sonrakiler için aklımda bulunsun tatlımm çok teşekkürler:)

Shoendrella dedi ki...

Tamam canım umarım çok yakışır da alırsın. Ben aklıma düşen birşey bana yakışmayınca çok moralim bozuluyor ondan akşama haber bekliyoruz:)

http://shoendrella.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Ahh bu gözlükler benimde favorim ama sen gibi Ankara'daki optiklere bakıp bulamayıp vazgeçenlerdenim.Eminim ki sana çok yakışacaktır. Wishlistine bir an önce kavuşman dileğimleeee :)

içimdeki kedi dedi ki...

Gizemcim ben de son bir aydır fellik fellik bu gözlüğü arıyorum, hangi gözlükçüde bulduğunu ve fiyatını paylaşır mısın, eminim yakışacaktır, sevgiler

Barbygirl_here dedi ki...

Wishist'in piril piril :)
Miu Miu'lara ve Prada gozluge bayiliyorum bende.Bir arastirdim,

burada var: http://www.shadestation.co.uk/Prada-Sunglasses-Baroque-PR27NS-1AB3M1.html

ama bitmis :) Fiyati da 215 GBP

Bu arada yilan desenli jeans de guzelmis,hadi bakalim hangilerini alacaksin ^_^

Optum canim ^*^

duju dedi ki...

aman aman aman, bunları kim istemezkiiii... inşallah en kıs zamanda hepsi senin olur canım...

dujufashion.blogspot.com

modafobik dedi ki...

A.aaa ben anneme aldım o barok modelinden Harveyde bulabilirsiiiiiin ama sınırlı sotkluydu sanırsam, güzel liste olmuş. Bomba gibi dönmüşsün tatilden özlettin valla :)

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Gözlük benim de wishlistimde uzun zamandır, hatta doğumgunum 16 temmuzda blogumda bir wishlist yapmıştım, başrollerde de Minimal Baroque vardı. Umarım kavuşuruz yakında :)

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

♡ Dilonika ♡ dedi ki...

Prada Baroque gözlüğü hiç düşünmeden al derim harika bir model benimde wishlist arasında bütçeyi yer yerinden oynatacak bir istek olduğu için hala ulaşamadım o gözlüğe :( miu miu ayakkabılar içinde diy fikri daha iyi,sen becerirsin zaten :) Wishlist'teki herşeye bir an evvel kavuşman dileğiyle..


www.disastyle.com

Unknown dedi ki...

Gizzy'cim Prada Baroque gözlük muhteşem bir parça, dore mini elbise ve YSL topuklular da pek güzelmiş ama esas ben Miu Miu sneakerlara kafayı takmış durumdayım :)) senin DIY denemeni merak ve heyecanla bekliyorum tatlım :)


http://betwinus.com/

madammoda dedi ki...

Tatlım gozlugu aldıysan hemen foto ıstıyorum, cunku pek merak ettım sende nasıl duracak ;)) Miu Miular benim listede de var, ayy nolucak bizim bu ayakkabı hastalıgı? :S

ikbal dedi ki...

gizeeemm nerelerdesin...sessiz okuyucunun bile sessizliğini bozdurdun bak sonundaaaaaa...hadi ara vermeden ne giydimlere devam merakta bırakma bizi...şaka bir yana sessiz izleyicin olmaktan çıkıp artık yorumlarımla destek olmaya karar verdim...zira blogunu merakla acıp zevkle okuyorum...