12 Eylül 2011 Pazartesi

D&G çakması elbisem

D&G'nın 2011-2012 sonbahar sezonu için hazırlamış olduğu koleksiyonu gördünüz mü bilmiyorum ama ben tüm koleksiyonu ilk gördüğümde çook beğenmiştim...Özellikle renkli bantlar şeklinde üzerinde çeşitli yazıların olduğu elbiseler favorimdi...


İşte 3 tane favori parçam...




Neyse daha sonra ben tatile Bodrum'a gittim...Bodrum merkezde benim her gittiğimde uğradığım Afrodit mağazası var...Hadi dedim bu sefer de bir bakayım gerçi bu sezon bir şey bulamadım ama son bir kez bakmamazlık etmiyim dedim...İçerde dolaşırken bir de ne göriyimmm...Aynı D&G'nın elbiselerinin deseninden jarse straplez bir elbise!!! Hemen aldım ve denedim...Tek kalan bu yeni sezon elbise bana büyük gelse de bu çakma D&G elbiseyi aldım ve hemen giydim...Hatta giyebilmem için anneannem sırtından iğneledi:) Yoksa bildiğiniz düşücek elbise yürürken:) D&G'nın elbiseleri ne kadardır bilemiyorum ama ben 90TL'ye gayet güzel bir elbise sahibi oldummm:) Siz de beğendiniz mi?








Elbise: Afrodit
Sandalet: Yalıkavak Marina
Saat: Num Lock

22 yorum:

Unknown dedi ki...

çooook güzel elbisen Gizzy'm bayıldım güle güle giy :)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

canım çok beğendiiiiim:) üstelik kumaş farkları neredeyse hiç yok gibi. güle güle kullan tatlım:)

Elif UYSAL dedi ki...

Hayatım emin ol o kadar yakışmış ki:)Rengarenk Gizzy ruhu taşıyor bir kere:) D&G senden ilham alsın asıl:)Mucx

Unknown dedi ki...

Kumaş resmen aynısı gibi :)
Sanada çok yakışmış,güzel tesadüf :)

Flame dedi ki...

Çokkk yakışmışşşşş. Bayıldımmmmm :)

. dedi ki...

ay şaka mısın sen yaaa:) nasıl bi ganimet olmuş bu böylee çoook kıskandım!:))) inanılmaz yakışmış canımm cıvıl cıvılsınn HER zamanki gibii:):*



♥ Heels Are My Drugs ♥ :
www.heelsaremydrugs.blogspot.com

mamba dedi ki...

vay bee bu bildiğin aynı kumaş..gözünden de hiç bişey kaçmıyoo:):) güle güle kullan

Adsız dedi ki...

tam seni anlatan bir elbise tıpkısının aynısı da diyebilirim.. çok güzel olmuşsun gizem abla çok yakışmış öptüümm.. :)

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

aaa süper yahuu sevindim senin adına çokda yakıştırmışsın vallahi bravo:))

Ligeia dedi ki...

ciddenn aynısı yaa, ne güzel bulmuşsuuun!:) çok da yakışmış, güle güle giy:)

Seda Maç dedi ki...

gerçekten nerdeyse tıpkısı gizzyciğim çok yakışmış sana uzun elbiseler de çok yakışıyor kocaöam öptümmm

Shoendrella dedi ki...

Güle güle giy tatlım. Prada gözlük nasıl oldu aldın mı?

http://shoendrella.blogspot.com/

Gizzy dedi ki...

Bonboncummm çok saol kuzumm:)mucksss

Cansucumm evet nerdeyse birebir aynı kumaş ben de görünce baya bir şaşırmıştım şaka gibi:)çok saol cnmmm

Elifcimmmm cnmsın çok saol tatlımmm:)renkli olması açısından tam benlik dediğin gibi:)

Aysuncumm evet çok güzel bir tesadüf olduu:)çok saol cnm benimmm

Flamecimmm çok teşekkürler tatlım:)

Heels are my drugs tatlımm valla çok düşeş oldu şansıma:)çok saol tatlımmm

sarışın mamba olmaz mı? cnm böyle şeyleri hiiiç kaçırmam ben:)

Sedacımmm evt evt beni çok yansıtıyor bu elbise:)çok saol cnmmm

Pembebaktericim çok teşekkür ederim cnm:)

Ligeia evt cnm çoook benzio o yüzden bulduğuma çok seviniyorum:)çok teşekkürler

Sedacımmmm çok saol canım benimmm artık yazın son demleri giyiyorum uzun elbiseleri:)ben de seni öptüm kocaman

Shoendrellacımm eveeet aldım en sonunda Pradalar beniiiimmmm!!!foto çekemedim bu akşam çekip yarın postlıcam tatlımmm:)

fashionist dedi ki...

gerçekten aynısı güle güle kullan..

http://cansansalmoda.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

pradaları almana çok sevindimm.. hangi renk kahve - siyah? bir de nereden aldığını sorabilir miyim? keşke post bugun gelseee :) melike

modafobik dedi ki...

Elbise cidden fena guzelmis, renkler falan tam senlik ya! :)

♡ Dilonika ♡ dedi ki...

Canım bildiğin arasında hiç bir fark yok yahu! Bayıldım,çok yakışmış sanada! Güzel günlerde kullan..


www.disastyle.com

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

oohh harika denk gelmiş.. elbisede senin için yapılmıs sanki renkli ve şirin:) tıpkı sen yani;)

Bibu Butik dedi ki...

Muhteşem olmuşsun hayatım :))
Böyle şeylerin nerede cıkacagı hiç belli olmuyor hehehege :)
Güle güle kullan fıstık :))

http://bibubutik.blogspot.com/

duju dedi ki...

sen ne güzel olmuşsun öyle şeker kız :)

renkler çok yakışmış, saçlarda çok hoş olmuş, dövmeni de çook merak ettim, geldiğinde daha net incelerim artık :)))

öptüm tatlım
www.dujufashion.blogspot.com

fashion house by zeto dedi ki...

Minnoşum ne tatlı olmuşsun sen öle bayıldım elbisene bende aynısının tuniği beğenmiştim poloda sanırım heryerde D&G'nın bu modelini yapıyolar:) Öpüyorum kuzucuk:)

Did Dans La Mode dedi ki...

Aaa inanmıyorum gerçekten desenler aynı ve sana inanılmaz yakışmış Gizzycimm çok öpüyorumm :)