14 Eylül 2011 Çarşamba

New Bag and New Shades

Başlıktan da anlaşılacağı gibi yeni cicilerim bugün görücüye çıkıyor sizin için:) Dün demiştim Prada'larıma en sonunda kavuştum diye işte onlara an kavuştum kavuşalı gözümden çıkmıyolar utanmasam güneş battıktan sonra da takıp gezeceğim ortalıklarda:) Çok bekleyip çok severek aldığım bu gözlükleri şimdi de çok severek takıyorum çünkü çok rahatlar...Benim yanaklarım biraz tombik olduğundan gözlükler iz bırakıyor çoğunlukla ama bunda öyle bir sorun yaşamadım ve bu yüzden sevgim bir kat daha arttı...








Bir diğer yeni cicim ise Did by Did çantam!!!Didoşumun ellerine sağlık bana muhteşem bir çanta yapmışşş nası beğendim anlatamam onu da aldığımdan beri yanımdan ayırmıyorum:) Her gören bir şaşırıyor ve çok beğeniyor ben de tabiki Didoşumun reklamını yapıyorum...Canım benimm tekrardan çok çok teşekkür ederiiimmm:)








İşte bu iki güzellik son zamanlardaki favorim onları yavruağzı bir elbise ve yeşil Zara topuklularım ile tamamladım...Yine bir renk cümbüşü yani klasik Gizzy halleri:) Elbisem Türkbükündeki Singuella butikten saatim de Num Lock:)


32 yorum:

. dedi ki...

bence bu gözlüklerin en çok yakıştığı bloggersın tatlım! nasıl beğendim sendeki duruşunu anlatamam!:)

did yine harikalar yaratmış, muhteşem renkler, muhteşem tasarım.

ikiniz de muhteşemsiniz birleşince!:)

xo

♥HeelsAreMyDrugs♥

Elif UYSAL dedi ki...

Elma şekerim gözlükler harika olmuş,çok ama çok yakışmış:) Benim kaşık kadar suratıma da olsaydı keşke:((Neyse sen taktıkça ben mutlu olacağım.Sakın çıkarma oldu mu bu güzellikleri:) Ayakkabılar ve elbise her zaman olduğu gibi süper kombin:) Did'in çantasına zaten söyleyecek söz yok:)Müthiş!

xcelis dedi ki...

renga renga çok tatlı olmuşun canım.cicilerin hayırlı olsun güle güle kullan.num lock yine ayrılmamış bileğinden =)

mamba dedi ki...

cicilerin hayırlı olsun şekerim güle güle kullann :) did'e bende bi çanta yaptırmıştım aynenn değiğin gibi her gören soruyo.. öptümm

Seher dedi ki...

ayy bu gözlükleri bende çok seviyorum yaa çok şeker olmuşsun gizzyim çok yakışmış güle güle kullan :))

minikkus dedi ki...

kaymak gibisin kuzum, balın eksik sadece :) bide bronzsun tabi. cok yakışmış cicilerin. hepsi de birbirinden güzel ve "ben de istiyorum" etkisi yaratıyo :) tontiş yanaklarından da öperim muç muç :*

http://minikkus.blogspot.com

Adsız dedi ki...

gözlükler çok yakışmışşşş :)fiyatı ne kadar_?

Adsız dedi ki...

Didoş'un ellerine sağlık popartta gözüm vardı ama buna ayrı bi bayıldııımmmm blogunda hiç görmemiştim.. Didem ablaa duy sesimii bende burdayımm bundan bi tane bana göndersen okula giderken laptopumu koysam içine ohh miss valla:D

Gizzyy yaa yine rengrarenksin kuzumm bigünde bizi şaşırt yani:D
elbisen çok şirin ama seni şişman göstermiş.. :/ gözlüğünü ve çantanı bigün almaya gelebilirim :P;
öpüyorum yine çok şirinsin..

ps:o gözlüğün iz yapma olayı bende de oluyor elmacık kemiklerim biraz fazla dolgun da.. :D
destan gibi yorum oldu, güzel de bir cevay yaz.. =)ihihi..

Mayka dedi ki...

MUHTEŞEMSİN GİZZY

Adsız dedi ki...

gözlüğüne bayıldım fiyatı nedir acaba iyi günlerde kullan bu arada :)

fashionist dedi ki...

yine harikasın canım..

http://cansansalmoda.blogspot.com/

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Saçların, rengi ve modeli çok hoş sana bu model çok yakışıyor cnm , bluz ve rengide çok şeker gizoşcum..

Gizzy dedi ki...

Heels are my drugs cnmm benimmm sen bitanesin!!!çok teşekkür ederimmmm...Didoşum cidden harikalar yaratmış çok seviyorum çantamı:)

Kuzucummm bu gözlük sana büyük gelir tahmin ettim ben benim tombik yanaklar anca tuttu çerçeveyi:)olsun tatlım sana daha güzel modellerini buluruz:)öpüyorum seni kocaman:)çok teşekkür ederimmm

xceliscimmm evt rengarenk oldum yine yeniden:)cnm başka renk numlocklarımda var ama bu yeşili uğurlu saatim benim o yüzden sık sık onu takıyorum napiyimm hiç çıkarmak istemiyorum:)

sarışın mamba olmaz mı çok saol cnm:)evt evt çantalar sıradışı olunca ilgi çekiyor haliyle:)

Sehercimmm cnm benim bu gözlüğün seveni çok:)çok saol tatlımmm öperim seniii

Minikkuşşş asıl ben seni öperim hem de kocaman:)ne şeker bir yorum bu!bayıldım:)mucksss

Gözlüklerin fiyatı için bana mail atabilir misin?çok teşekkür ederim:)

Canımm nası uzun uzun bir yorum bu:)öncelikle çok teşekkür ederim:)çanta için başvuru adresi belli didoş sana bundan da güzel bir şey yapar eminim ki:)elbise eskiden tam oluyordu şimdi bol bol olmuş cnm bunların teker teker daraltılması gerek:)

Maykacımmm canım benimm çok teşekkür ederim:)bu kısa ve net yorum beni nası mutlu etti anlatamam:)

Gözlüğün fiyatı için bana mail atabilirsen süper olur:)çok teşekkür ederim:)

Fashionistcimmm çok saol tatlımmm:)

Adsız dedi ki...

tatlım harika görünüyosun. gözlüklerin rengi saiyha mı kahve mi? bir de ankarada nereden aldığını sorabilir miyim? melike

Did Dans La Mode dedi ki...

Aaaa inanmıyorum Gizzycimm ben de heyecanla bu postu bekliyordum. Çünkü bu çantanın hakkını sonuna kadar vereceğinden emindim amaaa nasıl bir enerjiyle blogunda yansıtacağın beni heyecanlandırıyordu.
Bayıldımmm :)
Güle güle kullan tatlımm...
Ayrıca söylemeden geçemiycem gözlüklerini feci kıskandım :) çünkü 2 aydır arayıp sormadığım gözlükçü kalmadı bulamadım :( kaynağını öğrenmem lazım :) Harika görünüyorsun Gizzycim mucks :)

Yasemin Öndar dedi ki...

Aaa senin Did by Did'lerin de çok güzelmiş :) Güle güle kullan...

kitty dedi ki...

gizzyy bu gözlüklerin seffaf mor rengini her yerde arıyorum ama yok yok=(nerden aldığın konusunda bilgilendirme yaparsan çok sevinirim...

darkolivee dedi ki...

zaten o güler yüze ne yakışmaz kii, öyle bir enerjiyle çektiriyorsun ki fotoları, üzerinde ne olsa süper duruyor, güle güle kullan...

favori pozlarım otururken çektirdiklerin harika görünüyorsun...özellikle sondan 4. bomba olmuş :)

sende bana uğra arada şekerim olmuyor böyle hehhheheh

★nasli_ dedi ki...

Bayıldımmmm !
Ayakkabıya çantaya elbiseye ..O gözlük zaten favorim :)) Bence yarın da bu şekilde giyin öbürgün de harikasın cnm :))
bu arada ayıp olucak ama kaç tl gözlük ben de almak istiyorumda ..
wwww.nzlsyn.blogspot.com senide bekleriz mujx

PD dedi ki...

sonunda gözlüğe kavuşmana çok sevindim, beklediğine değmiş çok yakışmış tatlım :) iyi günlerde kullan!

http://iconicmouse.blogspot.com/

madammoda dedi ki...

Hem gozluk, hem canta ikisi de super tatlim. Hatta bence sen bugun bol bol kasi totoyu, alim alah nazar deger bak sekercim ;))

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

renk cumbusune bayıldım ya, yaz bitmesin heyooo, hpimiz inat etsek renkli giyinsek de kıs gelmese:))

gozluk yılın hit parçalarından sana da cook yakısmıs, hersey muhtesemdi, goz doldurdun gene...

Sanemiko dedi ki...

tatlııııııııııııı bombası bu gözlüklere bende bayıldım gördüğüm anda:9güle gülee kullannn caniko didoşunn çantasına zaten diyecek yok her yaptığı ayrı güzel öperim!

Adsız dedi ki...

nasıl ya bu gözlüktn istnbulda butn gozlkcleerde var hatta nisntsnda ayga dustu artıkkk

Adsız dedi ki...

neden hep iyi yorumları yayınlıosn elestrileri yayınlamıosn nerede ozguvennnn, biliorm yok zetoda da yok, blonde salad sea of shoes ne guzel yayınlıo her yorumu bilmiosn bu isi git mektebini oku arkadsm ya yada kedine ozguven asıla bi yerlerden

Zülal Ateş dedi ki...

O gözlüüüüüükkkk :))))) Hemen wishlist'e baslanmıs cok sevındımm:) yakısmıs yuzunde harıka gorunuyor gızym, cantayla kombın cok ıyı canta zaten ıyı :)

Shoendrella dedi ki...

çok yakışmış gözlükler biliosun ben hayal kırıklığı yaşamıştım. güle güle tak tatlım:)

Gizzy dedi ki...

Melikecim gözlükler siyah cnm:)

Didoşşş senin çantanın verdiği enerji o bana:)çok saol tatlımmmm:)cnm gözlükleri ankuvadaki bilkent optikten aldım siparişle getirdiler istersen sen de bir sor oraya:)

Yasemincimmm çok saol:)

Kittycim ben Ankaradan Ankuva alışveriş merkezi içindeki Bilkent Optikten aldım tatlım:)

Darkoliveecimmm cnm benim çok saol:)elimden geldiğince uğramaya çalışıyorum tatlımmm ama işlerim de yoğun bu aralar:)öperim seniii

Naszlcimmm cnm benimmm çok teşekkür ederiiim gözlük gözümden hiç çıkmıo zaten tatlımmm:)

PDcimmm cnm evt evt değdi valla:)çok saol tatlımmm

Madammodacımm yaa alemsinnn:)çok saol tatlişkommm:)öperim seniii

Aysuncum evet acaba hepimiz renkli giyinmeye devam etsek acaba kış gelmemezlik yapar mı???:)çok saol cnm benimmm

Sanemikocummmmmm teşekkür ederiiiimmm:)yerim seni:)mucksss

Keşke istanbulda olan yerleri söyleseydin çünkü aldığım yorum ve maillere göre arayan çok var bu gözlüklerden...

Neden çoğunlukla iyi yorum alabileceğim gerçeğinin de varolabileceğine inanmıyosun:)üşenmeyip diğer yazılarımın yorumlarına da tek tek bakarsan eleştirilerin hatta ağır eleştirilerin olduğu yorumları da yayınladığımı görürsün...ben başka konuda okudum bu konuda bilirkişi olduğumu da hiç bir zaman iddia etmedim burası benim kişisel alanım, özgüven konusunda da inan hiçbir yerden aşılamama gerek yok ama bunu yorum yazarken ismini bile yazmayan senden duymak biraz şaşırttı beni:)

Zülalcimmm evet o gözlüüükk en sonunda:)başlandı cnm başlandı bir numara alındı kısmet diğerlerine:)çok saol kuzucummm:)

Shoendrellacımm çok saol tatlımm ben de korkarak taktım denerken ama neyseki sevdim yüzümdeki görünüşünü:)çok saol cnm benimmm

Adsız dedi ki...

elestri yorumunu yazan benim,yani ismim Su Leva baska bloggerlarn yormlarında da adımı gorebilirsin:)hep aynı kisiler yorum yaptgı icn olumlu yorumlr olblr orasını hic düsünmemstm pardon:)

Adsız dedi ki...

daha gecen gun marmara forumdaki gozlukcude ve bagdt caddesinde atasunda gordum

Gizzy dedi ki...

Su Leva bloguma gostermis oldugun ilgiye tesekkur ederim valla benden iyi biliyosun kimler yorum yaziyormus:) ismini ilk defa duyuyorum ama iyi veya kotu yorumlarina her zmn acik blogum:)

Bilgi icin tesekkurler Istanbul'da arayanlar oralara bakabilirler o zaman:)

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Ben de istiyorum bu gözlükten!!!

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/