27 Eylül 2011 Salı

Siyah Şeffaf Elbise

Transparanlık ölçülü olduğunda çok güzel duruyor bence...Son zamanlarda şeffaflığı hemen hemen her detayda görebiliyoruz...Gömlekler, çantalar, etekler belli ölçüde şeffaflık içeriyor...İşte bu elbisem de bir örnek...İçinde mini siyah bir elbise var üstünde de tümden şeffaf maxi elbise...Trendyol'dan Milla kampanyasından almıştım...Görmeden denemeden aldım ama bedeni tam oldu ve yanık tenim üstünde çok sevdim kendisini...Sizin de var mı bu tarz şeffaf parçalarınız?















Elbise: Milla
Sandalet: Bodrum Yalıkavak Marina
Saat: Num Lock

52 yorum:

Adsız dedi ki...

Gizem Ablaa ne diyoruzzz ;

Gizzy tığ olmuşş TIĞĞĞĞĞĞ !!!

vallahi bak yirim seni çok hoş olmuşsunn :)

xcelis dedi ki...

ebetttt gizli saklı ayrı bi havalı olmuş canımm

yıldız dedi ki...

canım zaten güzeldin birde zayıfladın 10 numara oldun valla
çok şekersin ;)

Unknown dedi ki...

Senin gibi fıstık bacaklılar giyerse sorun yok canım.Çokkk yakışmış öperim

meral dedi ki...

çok ama çok beğendimmm... harika.. kıskançlık sebebi:)

sevgiler
meral

tu-niz'le hayat dedi ki...

canımmmm kesinlikle çok kıvamında ve yerinde bi tarnsparanlık olmuş ve harika duruyo.. bayıldımmmm :))


http://tu-nizlehayat.blogspot.com

minikkus dedi ki...

Gizcim sen bu güzel manzaralı doğa fotograflarını Ankarada nerde cektiriyosun pardon ama?:) yoksa bunlar stoklanmıs tatil fotografları mı? oraya ışınlanmak istiyorum çünkü. bide çok cici olmuşsun herzamanki gibi;)

http://minikkus.blogspot.com

essu dedi ki...

:) canım benim ciddi halinlede cok güzel yansıtmıssın agır bi elbise cok güzel fotolar bu tarz transparan bi elbisem yok :) ama elbisenin transparanlıgı dedigin gibi çok ölcülü :) güzel ...

fashiONözge dedi ki...

ooo bayıldım bu hallerine,hafif dağınık sexi saçlar, ojeler ve bu elbise,bütünde enfessss olmuşsun,sexilik akıyor vallaaa :))

http://fashionozge.blogspot.com/

Seda Maç dedi ki...

canımcım ya resmen bayım bayım bayıldım bu elbiseye
çok yakışmış fotoğraflarda harika olmuş kocaman öptüm

...ebru... dedi ki...

evet canım bence de transparanlık ölçüsünde güzel. Sana da çok yakışmış.
Öpüyorum seni tatlımm :)

mamba dedi ki...

ay ayy çok yakışmış sanaa maaşallah:)

fashion house by zeto dedi ki...

Canım yaa off en beğendiğim elbiseyi giymişsin bayıldım ben ama:) Çok güzel olmuş tatlım bir de mutlaka topuklularla giymelisin hayatım:) Öpüyorum seni minnoş:)

Adsız dedi ki...

yine ilk yorum yapan benim hahaytt!! :) şekerim dersler başladı müsait bi zamanımda sana sürprizim olacakk!! bu arada blogunda bana yer verirsen çok mutlu olurum kii :)

http://modayaayakuyduramayan.blogspot.com/

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

waoww! çok güzel görünüyorsun fıstıgım;)

madammoda dedi ki...

Tatlım çok yakışmış yanık tenine bu elbisen, minisi de transparanlığı da pek bi hoş ;))

★nasli_ dedi ki...

Enfessss olmuşsun canım !!
Club için de çok uygun bence !!
www.nzlsyn.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Çok hoş olmuş gerçekten.Çok trend bir parçayı iki elbiseyle birleştirerek oluşturmana bayıldımm :)
Tenin ve siyah çok uyumlu :)

Did Dans La Mode dedi ki...

Gizzzyy nasıl yakışmış bu elbise sana bayıldımmm. Bence de transparanlığın fazlası hiç güzel durmuyor ama senin elbisen çok zarif canım.

Adsız dedi ki...

bu arada bloguma beklerimm yorum da isterim hahah :) http://modayaayakuyduramayan.blogspot.com/

Stil Direktoru dedi ki...

Gizzy canım benim amin darısı her isteyene kuzum ayrıca çok yahşi olmuşsun totonu kaşı yavrum öperim kocaman.

Sedy Style dedi ki...

Hayatim sana bronz ten çook yakisiyo, keske hep bronz kalabilsek :) Bu arada soylemeden edemicem zayiflayinca guzellegin daha bi artmis canim benimm :) operim senii ;)

GüzelGül dedi ki...

vayyy cok yakismis elbisen sana :))

passepartout dedi ki...

Gizzy bu tarz parçaları kessinlikle arttırmalısın, şirin değil seksi kombinlerin insanısın bence!

fashionist dedi ki...

elbisen nasıl harika ya güle güle kullan ;)

http://cansansalmoda.blogspot.com/

Hayat kitabım :) dedi ki...

çok beğendim,çok hoş olmuş gerçekten,teninde harika durmuş gizzy... :)

esinspiration dedi ki...

Hiiii bu yaz ne kadar çok gördüm bu transparan elbiselerden ama hiç bu kadar güzelini ve yakışanını görmemiştim.Belki de bu yüzden ilgilenmemiştim bu elbise ve eteklerle ama bir anda fikrim değişti, çook beğendiim çoook... :)

Yasemin dedi ki...

Canim inanilmaz zayiflamissin. Elbise cok hos durmus uzerinde. Ikincisi balerin topuzunu sana cok yakistirsam da, sacinin bu hali cok hos olmus.

Adsız dedi ki...

gizzy süper öyesi olmuşsunn.. bence artık böyle kal şu an fiziğin harika görünüyor.
edit: şu topuz gibi olan saç modelinin ayrıntılarını yapılışını kısacası saçlarının bakımıyla ilgili ufacık minicik bi post yaparsan ben ve iş yerindeki arkadaşlarım meraktan kurtulmuş olcaz:))

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

giz cok harika durmus ustunde, bir kacyerde gordum giyen ama sana bir başka yakısmıs kesinlikle...optum cnm..

civciv dedi ki...

acayip cool durmus bu elbise <3 cok hosuma gitti giZzycim..

siyah sari saclarin ve sana cok yakisiyooo <3


öptüm :)

Ahu dedi ki...

Wooowww bayildim. Cok yakismis bu elbise. Bence cok kullanisli ayrica babetle spor, topukla şık bir kiyafete donusur. Gule gule kullan canim. Cok opuyorum

ahuatesel.com

Gizzy dedi ki...

Sedacımmm cnmm teşekkür ederiiim:)

Xceliscimmm elbise ismime uyumlu olsun dedim iyi yapmışım o zaman:)teşekkür ederimmm

Yıldızcımmm çok saol tatlımmm:)muckkk

Gizzy dedi ki...

Bonbonummmm çok saol bebişşş yerim seni:)öperim bi de:)

Meralcimmm teşekkürler tatlımmm:)

Tunizle hayat cnm eskiden böyle bir şey giyeceğimi hiç tahmin etmezdim ama siz beğendiğinize göre doğru tercih yapmışım:)çok saol cnmmm

Gizzy dedi ki...

Minikkuşummm Ankarada bu manzara nerdeee? Bunlar bodrumdan kalma fotoğraflar cnm benimmm ama Ankarada Eymir taraflarına gidebilirsin tatlım orda da çok güzel manzara fotoları çekilir diye düşünüyorum:)

Essucummm bu elbise ile zıpır pozlar vermek olmaz diye düşündüm az biraz ciddi olmak lazım dedim:)çok teşekkür ederim cnmm:)

Ayyy Özgecimmm ya sen ne tatlı dilli bir hatunsun öyle:)cnmm saçlar nemden öyle dağınık ben pek memnun kalmamıştım ama seksi göründüyse ne ala bir işe yaramış neyseki kabarmaları:):):)çok öperim seniii

Gizzy dedi ki...

Sedacımmm çok çok çok teşekkür ederimmm o zaman ben sana:)mucksss

Ebrucummm çok teşekkürler:)öptüm seniii

Sarışın mamba olmaz mı teşekkür ederim!:)

Gizzy dedi ki...

Zetooom istediğin zaman al giy hayatımmm:)cnm o gün de topuklularla giyecektim aslında ama şimdi eteğime basarım düşerim Bodrumlarda diye vazgeçtim artık Ankarada giyerim minnoşummm:)

Sedacımm en sıkı takipçilerimden biri sensin zaten teşekkür ederiiim:)

MyPrincesscımm sensin fıstık yaa:)teşekkür ederimmm

Gizzy dedi ki...

Madammodacımm cnm çok teşekkürler hem mini hem transparan olmuş böyle olmuş:)

Naszlcimmm evt evt bir dahakine topuklularla cluba giymeyi düşünüyorum bakalım:)

Aysuncumm cnm aslında bu tek elbise onlar birleştirmiş bana sadece satın almak düştü:)çok teşekkür ederim tatlımmm

minikkus dedi ki...

anlamıştım Ankara olmadıgını:) eşim profesyonel dügün fotografcısı, Ankarada bilmedigim manzara mekanı yok cünkü gizim, ondan şettirmiştim :) sağlam fotograf depolamışsın aferim sana:)

http://minikkus.blogspot.com/

Gizzy dedi ki...

Didoşcumm ben de zarif transparanseverlerdenim senin gibi:)çok saol cnm benimmm

Sedacım mümkün olduğunca takip etmeye çalışıyorum tüm blogları:)

Edimm bayılıyorum senin bu yorumlarına yaa:)tmm tatlişkom kaşırım merak etme sen:)öperim seni kocaman:)

Gizzy dedi ki...

Sedy Style cnmm keşkee hep bronz kalsak yaa bence de:)çok çok saol tatlımmm

Guzelgul çok teşekkür ederim!:)

Passepartout şirin diil seksi ol diyosun yani:)dur ben bi deniyim onu o zaman:)çok saol tatlım:)

Gizzy dedi ki...

fashionist cnm çok saoool!:)

Sevda krc cnm bronz tenim gitmeden giyip göstermek istedim beğenmenize çok sevindim çok teşekkürler:)

esinspiration yaa cnmmm gerçekten miii?çok teşekkür ederim o zaman:)hadi sana da alalım bir tane:)

Gizzy dedi ki...

Lulucummm çook saol tatlımm siyah ya elbise o yüzden olduğumdan zayıf gösteriyor sanırım:)cnm işte ben de bir topuz bir açık ikisi arasında gidip geliyorum sürekli:)

Canım çok teşekkür ederim artık kilo korumaya geçtim zaten inşallah amacım böyle kalmak:)topuz ile ilgili foto paylaşıcam sözüm var ama inan bu aralar fırsatım olmuyor zaten o kadar basit ki fotoları görünce bu muydu demeyin ama iş arkadaşlarınla:)

Aysuncumm çok teşekkür ederim cnm benimmm:)muckkk

Gizzy dedi ki...

Civcivimm artık kış gelio daha sık siyah giyerim ben de:)çok saol cnm benimmm

Ahucummm aynen öyle cnm giydiğin ayakkabıya gire şekil değiştirebilecek bir elbise:)çok çok saol tatlımmm

Matissera dedi ki...

ya bu transparan siyah elbiselere üstlere bayılıyorumm, sana da çokk yakışmış, ben de önü kısa arkası da bu kadar uzun, böyle siyah transparan bir üst arıyorum, ama bulamadım hala :/

Unknown dedi ki...

Gizzy’cim bu post yarama tuz basmış olmakta :) transparan detaylı elbisen çok ama çok yakışmış, siyahı ojelerinle renklendirmeni de ayrıca çok sevdim tatlım. Ben de içten astarı diz boyu üst kısmı transparan bir maxi etek arıyorum, fotoların şeffaf detayın ne kadar güzel ve asil durduğunun kanıtı canım, ben de istiyoruuum! ;)



Armani Glamour Tote Bag giveaway’imize katılmak isterseniz tık tık:
BeTwin Us
;)

Adsız dedi ki...

hihi evet :) seviyorums eni yavrımm tşkler bekliyorum bak :)

Yasemin dedi ki...

Yok canim siyahtan degil, inanilmaz zayifladin, cok guzel oldun, acik sac sana kesinlikle cok yakisiyor.

Gizzy dedi ki...

Maticimmm ben eskiden çok sevmezdim bu tarz şeyleri ama gözüm mü alıştı nedir artık bi sever oldum:)çok saol tatlımmm ben de senin istediğin gibi bi şey bulursam haber veririm:)muckkk

Gizzzcimmm senin aradığın tarzda bir maxi etek sanırım bu sezon zarada olucak ben gördüm websitesinde yanlış hatırlamıyorsam bir bak tatlım oraya:)öperim seniii

Saol Sedacımm ben de seni seviyore:)muckkk

Lulucummm cnm benimmm çok çok saol:)şimdi havalar soğudu ya ben daha çok açarım saçlarımı sıcaklarda daralıp topluyodum:)

duju dedi ki...

WOWWW ıslık ıslık... bu ne yahu, harika olmuşsun sen... siyah elbise ne de güzel, oje ve saatin rengi, paputçlarında ne kadar uyumlu... vallah pozlarında bayıldım, dergiden fırlamış gibisin kuzu...

www.dujufashion.blogspot.com

Adsız dedi ki...

ojenizin rengi çok güzel. markasını ve nosunu öğrenebilr miyim?:) ayrıca elbisenin transparanlığı tam yerinde olmuş ve çok yakışmış:)

Celine dedi ki...

gizzycim bayılmıştım bu elbisenii gördüğümdee, sana da çok yakışmış ayrıcaaa! hangi beden almıştın sen canımm??