14 Eylül 2011 Çarşamba

Gözüme Çarpanlar

Metalik trendini o kadar yazdım yazdım örnek vermeden olmaz tabi...Buyrun bakalım bu kombinleri beğenecek misiniz?
Özellikle gümüş rengi bluz ve skinny jean ile oluşturulmuş bu kombini çok sevdim:)







Kırmızı-bordo arası blazerın düğme detayları hoşuma gitti...



Bu kombin kış için tam benlik bir kombin olmuş:)



Belki çok karışık ve göz yorucu olabilir ama ben yine de sevdim...Özellikle pantalonu...



Balerin topuzu!!!Son favorilerim arasında:)


Görseller:lookbook

6 yorum:

Seda Maç dedi ki...

1. kombin ve tabiki nicoletta benimde gözüme çarptı
ayy giyinip giyinip çıkasım vaaar :D

AysBaby... dedi ki...

blazer gerçekten de süpermiş:) kış kombınleri süper öneriler harikasın gizzy:)

Leah dedi ki...

bu kızların zayıflığı ne ya 10 yaşında çocuk gibiler resmen :/

kombinler harika ama çok sağlıksız görünüyorlar maalesef.

Adsız dedi ki...

Karışık olan kombini sevdim. Keşke onlar kadar olmasa da zayıf olsam:(

Balerin topuzu sana çok yakışıyor zaten :)

http://chichom.blogspot.com/

...ebru... dedi ki...

hepsine bayıldım özellikle 2. görseldeki aksesuarlar bi harika gizzym :)

hera dedi ki...

ilk görseldeki kız gönlümü fethetti ya :)