5 Eylül 2011 Pazartesi

Yeni sezon Melissa'lar

Yeni sezon Melissa'ları gördünüz mü??? Ben az önce internet sitesinde baya bir vakit harcadım ve çok güzel modeller gördüm...Vivienne Westwood klasik Lady Dragon modellerine önünde püsküllü top olanlarını eklemiş...Onun dışındaki modeller de nası şeker tam lolipop gibi yemelik:) Sanırım bu sezonda en az bir tane Melissa benim olacak...Benim bu ayakkabı sevdam bitmezzz:)


İşte en sevdiğim Melissa modeli Polibolhalar!!!Kırmızısına bayıldımmm:)





Melissa Believing'ler kafes görüntüsü ile çok hoş ve şık...Özellikle kırmızı ve siyah renkler çok hoşuma gitti...





Melissa Enjoying'ler adı üstünde son derece eğlenceli oxfordlar...Pastel tonları ile aynı zamanda romantikler de...




 Melissa Jean Paul Gaultier modelleri ise son derece kadınsı ve şık...Metalik renkler ise çok çekici ve metalik trendine son derece uyumlu...





Melissa Loving'ler kocaman düğme detayları ile kendilerini sevdirmeyi başarıyorlar...





Melissa Talking modelleri klasik modelleri ve alçak topukları sevenler için ideal:)





Melissa Temptationlar degrade görüntüleri ve renkleri ile benim kalbimi fethettiler bile...



Veee işte Viviennelar!!!

 Kış düğünlerindeki gelin ayakkabısı belli oldu:)




 Kırmızının tonu sizce de harika diil mi?



 Bu üçlüden hangi rengi seçsem bilemedim:)





Son olarak Melissa ve Snoopy bir araya gelirse ne olur tabiki şahane olur:)




20 yorum:

pempe gönlüm sende dedi ki...

Woouww hepsi süperler:) Ama pudra rengi olana bayıldım:)

Farfalle dedi ki...

Hepsi birbirinden güsel, karar vermek kesinlikle çok zor, bizim gibi pabuç düşkünleri için daha da zor bence:) Sewgilerrr...
Farfalle's Blog

minikkus dedi ki...

yok yok seçmeye kalksam sabah olur, cevap veriyorum: hepsi :) hepsinden istiyorum birer taneeee ^.^ özellikle bordo mary jane modeline bayıldım. hepsi de şeker gibi yemelik :)

http://minikkus.blogspot.com

Adsız dedi ki...

çok harikalar canım hepsine bayıldım ama bunlar çok pahalıdırlar biliyorum.. kendim yapsam daha iyi :))

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

canımmm tatilden gelince seni görmek ne iyi geldi ,bende Melissa Temptationlar degrade görüntülerine ve renklerine bayıldım:)tüm renkleri birbirinden cazip görünüyor...ama pembesi ayrı güzelmiş hemen bir tane dinmek lazım..öpüyorum

Wear A Smile! dedi ki...

benim favorim eeen baştaki kırmızı sneakers, diğerleri de çok güzel ama..:)

blogumda giveaway yapıyorum, katılmak istersen beklerim :)


http://www.wear-a-smile.com/

Adsız dedi ki...

oxfordları çok beğendim. tam benlikler <3

http://seravgul.blogspot.com/

Fashionlicious Girl dedi ki...

ay hepsi süper ama ben takunya gibi olanları ve tabiki vw ları beğendim:)

irem dedi ki...

herbirine bayıldımmm =) hiç seçmek zorunda kalmadan her renk her modele sahip olabilsek keşke =)

Porti dedi ki...

Temptationlara bayıldımmmm
Viviennalar ise yeri tartışılamayacak bi seri :)

morfiyonk dedi ki...

snoopy ler şahaneee =)

alice dedi ki...

o üçlüden tabiki de mor olanı !! =)

Nisamu Style dedi ki...

Hepside birbirnden güzel:)

Gizemcim bloğumda seni bir Mim bekliyor.

Zülal Ateş dedi ki...

hepsine ayrı ayrı bayıldımmmmmm :)))) vivienneleri tek geçerim ama :D

fashionist dedi ki...

spor tarzda olanlara bayıldım..

http://cansansalmoda.blogspot.com/

duju dedi ki...

Melissa Temptationlar ve Snoopy favorim.. :)

dujufashion.blogspot.com

Hi Spring Time dedi ki...

En üsttekine bayıldım kenarları bonbon gibii :) Gaultier modelini pek sevmedim bir dee 7. modeli sevdim

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

ayakkabı değil bunlar şeker, şeker :)

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

Seda Maç dedi ki...

haklısın gelin ayakkabısı belli oldu :D bazıları hiç tipim değil ama çoğuna bayıldım doğrusu kombin postların nerde kadı gizzyciğim özledikkkk mucxx

Unknown dedi ki...

ayy kalplinin yeni renkleri cıkmış cok güzeller.birde ponponluyu sevdim ben...