16 Eylül 2011 Cuma

Güneşli günler hiç bitmese

Herkese günaydınnn...Diyorum havalar hep böyle olsaa ne daha sıcak ne daha soğuk...Bunu sabitlesek ohh ne güzel olur mis gibi...Bugün yine günlerden Cuma olunca bende de enerji tavan yapmış durumda...Herkese çoook güzel bir haftasonu diliyorummm:)


Sandaletlerim yeniii...Anneannem Bodrum'dan aldı...Bayram hediyesi:) Dedim anneannecim ben artık koca kız oldum ne bayram hediyesi bu diye ama o olur mu alıcam ben diye ısrar edip bu cicileri aldı...Ee tabi ben de bunları görünce daha fazla karşı koyamadım:)











Etek: Derishow
Bluz: Annem almış nereden olduğunu hatırlayamıyorum
Sandalet: Key to Sea (Yalıkavak Marina)
Çanta: Paul's Boutique

27 yorum:

. dedi ki...

vuhuuuu yine freshlik fışkıran bir post! renkler muhteşem saçların gülüşün muhteşem .. ne diyim tatlım başka bayılıyorum sana ben :)


♥HeelsAreMyDrugs♥
♥HeelsAreMyDrugs♥

Adsız dedi ki...

gizemcim asla kilonu göstermiyosun etin sıkı sanırım kilonu duyunca inanamadım 65 flndır 55e düştü diyodum ben senin için :) bedenin ne acaba tatlım onu merak ettim ben

...ebru... dedi ki...

evet gizzym ya bende çok memnunum havaların böyle olmasından :) çok tatlısın canım:) sana da iyi hafta sonları öpüyorum :)

Gizzy dedi ki...

Heels are my drugs asıl senin şu yorumlarından enerji fışkırıyo tatlımm yaa:) ben de sana bayılıyorum cnm benimm:)öperimmm kocaman

Oooo 55 duruyosam ne ala süpeeer:)cnm spor yaparak kilo verdiğim için belki ondandır bi sarkma bi şey yok yani heralde sporun büyük etkisi var:)cnm şuan 38 beden giyiyorum ama bazı 38 bedenler bol gelio 36-38 beden arasıyım diyebilirim:)

Ebrucumm böyle kalsın o zaman kış gelmesin üşütmesin bizi:)sen de çok tatlısın cnmmm:)özledim senii yine bir görüşme ayarlayalım:)

minikkus dedi ki...

şirin misin yaaa? bu ne tatlılık, bu ne şebeleklik, bu ne güzel renkli bi post ^.^ her sabah icim acılıyo senin cicilerinle kuzum.

http://minikkus.blogspot.com

Nimo dedi ki...

Yine cok enerjik bir gunaydin bu :) Guzel ve gulen yuzunSana bal kaymak surmeden yerim ya,$unun guzelligine bak ;) Musmutlu haftasonlariiii cup cakeim :)

xcelis dedi ki...

ooo tatlışkom çok güzel çok enerjiksin yine siz sülalece zevkli renklisiniz ozaman =) güle güle kullan canım iyi haftasonları

Gizzy dedi ki...

Minikuşummmm:) yaa ben bayıldım ki bu yoruma:)teşekkür ederimm cnm benimmm içini açıosam ne mutlu bana:)

Nimocummm cupcakeim beniiiim:)ben de seni yerim yaa valla şirine:)öperim kocaman

xceliscimmm cuma enerjisi bu tatlım:)çok saol cnm benimmm sana da süpsüper haftasonları:)

Shoendrella dedi ki...

tatlım ya ne kadar şekersin. Tanımıyorum ama büyük bi zevkle takip edip enerji doluyorummm. Bugün yine süpersinnnn:)muckkk

http://shoendrella.blogspot.com/

Wear A Smile! dedi ki...

eteğin çok güzelmiş, çok yakışmış canım :)



Wear A Smile!

Unknown dedi ki...

çok şirinsin :)
bence de güneşli günler hiçç bitmesinn ♥

Adsız dedi ki...

hayırlı cumalarrr:) Allah neşeni hiç bozmasın sandaletlerini güle güle kullan! çok şirin görünüyorsun yine.. :) çantanda çok şirinmiş öpüyorumm :)

Adsız dedi ki...

hayırlı cumalarrr:) Allah neşeni hiç bozmasın sandaletlerini güle güle kullan! çok şirin görünüyorsun yine.. :) çantanda çok şirinmiş öpüyorumm :)

my style on fashion dedi ki...

sonbahar değilde ilkbaharı yaşıyormusuz hissi verdi bana bu post :) süpersin gizyy cıvıl cıvıl oluşun taaa burda benim içimi kıpır kıpır ediyor :)

benseniçokseviyorum :)

Seda Maç dedi ki...

ne güzel bir post olmuş içim açıldı taz yazlık =)

Farfalle dedi ki...

O eteğin şekerliği nedir öyle yaaa, çok tatlısın yine, sewgiler:)Farfalle

nily21 dedi ki...

oh be cıvıl cıvıl içim açıldı..bu arada bu neon ojeleri ben ne yaptıysam gerçek renginde kullanamıyorum..beyaz üstü denedim,katları arttırdım olmuyo..bi püf noktan var mı???

Adsız dedi ki...

Gizem ablaa blog açtım bi bakar mısın? :) http://modayaayakuyduramayan.blogspot.com/

modafobik dedi ki...

Eveet yaz bitmesiiiiin :(
Bu arada etegin renge bayildim, kisin da boyle civil civil gormek istiyorum seni Gizem Ablaaa! :)

Laura dedi ki...

Cool outfit and I love your sandals!!
Have a nice weekend!!

duju dedi ki...

şeker kız eteğin rengi çook güzel, çook yakışmış... yakında seni canlı canlı görücem diye çok mutluyum.. öperim


www.dujufashion.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Gizzy'cim anneannen ne kadar zevkliymiş sen de bu güzel hediyeyi capcanlı renklerle harika kombinlemişsin o tavan yapmış enerjin ekrandan taşıp bize kadar ulaştı :) en çok da çanta- etek kontrastını sevdim canım :)


Armani Glamour Tote Bag giveaway'imize katılmak için tık tık:

BeTwin Us
;)

gaia in love dedi ki...

Sevgili Gizem bu ojenin markası ne acaba? Çok severek Flormar'ın neon sarısını almıştım. Tırnağımda bir gün kalmasına rağmen tırnağımı öyle berbat boyadı ki ooo kaç gün geçmedi.

Gizzy dedi ki...

Shoendrellacımmm cnm yaa o senin şekerliliğin:)çok saol cnm benimmm pozitif enerjin bana da yansıo aynen ben de seni tanımasam bile çok yakın hissediyorum:)öperimmm

Wearcimmm çok saol güzel insan:)

Dofacımmm hadi dua edelim bitmesin:)çok saol cnmmm

Sedacımmm çok saol cnm benimmm:)öpüyorum seniii

Gizzy dedi ki...

My style on fashion yaa ne tatlı bir yorum bu!!!çok mutlu olduuum ben de seni seviyorum cnmmm:)muckkk

Sedacımmm ben yazı yaşatmaya devam ediyorum bakalım ne kadar yapabilicem:)öpüyorum seni tatlımmm

Farfallecimmm çok saol tatlımmm:)sensin tatlı!:)

Nilgüncüm bu aslında neon oje diil inglottan aldığım ojelerden ama çok koyu ve kıvamlı olduğu için 2 kat sürmek yetiyor ben çok memnun kaldım bir inglota bak istersen:)

Gizzy dedi ki...

Sedacım hayırlı olsun blogun baktım cnm hep yaz sen biz de okuyalım:)

Tunacımmm hiç merak etme kışın da ben aynen böyle devam:)çok saol cnm benim:)

Laura thank u very much!This was a bit late reply so I hope you had a wonderful weekend:)

Dujucuuumm ayyy evet evt beni de bir heyecan sardııı az kaldıı bebiş ben de seni görücem:)öperim seniii

Be Twin Us cnmm benim çok çok teşekkür ederiiim:)anneannem cidden zevkli kadındır son aldığı sandaletlerimi de çok seviyorum:)

Gaia in love ojemi inglottan aldım cnm...aslında bu ojelerde biraz sarıya boyuyor tırnakları ama rengi çok güzel olduğu için ve kalıcı olduğu için katlanıyorum artık napiyim:)

Adsız dedi ki...

teşekkür ederimm:) piki yazarımm =)