8 Eylül 2011 Perşembe

Dün ne giydim?

Dün instagramda ve twitterda yeni ayakkabılarımın resmini paylaşmıştım...Nerden aldığımı soranlar olmuş...Hemen söyliyimmm ben aslında bunları Londra'dan aldım ama markası Irregular Choice olan bu ayakkabılar Ankara'da Oi Arte mağazalarında satılıyor (Panora ve Kentparkta), İstanbul'da nerede satılıyorlar bilmiyorum ama kesinlikle vardır ona eminim...Onun dışında online olarak sitesinde de satışı var ve ayrıca Asos'dan da belli modellerine ulaşabilirsiniz...


Bu bilgiden sonra gelelim kombineee...Ayakkabıya göre hazırlanmış bir kombin bu...Ayakkabının üstünde patlıcan moruna yakın bir renkte fırfırlar olunca tshirtümü mor tonlarında seçtim...Taban kısmındaki yeşillere uysun diye de yeşil pantalonumu giydim...Bu pantalonumu Koton'dan yeni sezonda aldımm ve rengini çook seviyoruuum çok canlı bir yeşil giyince beni de canlandırıyor resmen...







21 yorum:

. dedi ki...

muhteşem gözüküyorsun Gizzyimmm: ayakkabılarına bayıldımmm, ilk defa görüyorumm, neden daha çnce giymedin kiii:)) ya da sen giydiysen de ben niye görmedim kii :p cık cık cık...

muckk canım!



www.heelsaremydrugs.blogspot.com

Yeşim dedi ki...

Çıtırık kuzum benim :) çok tatlı olmuşsun yineee :) ayakkabılarına zaten bayılmıştım biliyorsun ;) maşallah ennn kocamanından :)

papatya dedi ki...

önceseni sonra ayakkabılarını yerimmmmm:)

cecilia dedi ki...

ayy çok cici olmuşsun ya ayakkabıya göre kombinlediğin yeşil pantolon ve mor tişört cuk olmuş yanii hele o ayakkabıların masalsılığına bayıldımmm :)

Adsız dedi ki...

çok şekerrr:))) ihihi çok tatlıı.. kombinde çok hoş olmuş cnm cıvıl cıvılsın yine ve çok zayıfladın..:)

AyçA dedi ki...

Tatlışım gerçekten süper ayakkabılar:) Tam senlik cıvıl cıvıl çok şirin:)
Bu arada sarı ojelerinede bayıldım:))

Çok öptüm :))

http://ennstyle.blogspot.com/

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

nee tatlı papiler onlar öyle renkli giyinmek çok yakışıyor sana tatlım ;)

civciv dedi ki...

gizzym sen de gercekten cok güzel bir degisiklik seziyorum :) tatil sana cok yaramis belli cnm..

ayakkabilarin cok seker <3 tam gizZzylik !


öptüm seni

darkolivee dedi ki...

bu ayakkabıları senden başkası böyle taşıyamazdı sanırım :)

enerjiiinn taşmış gizzy :)

alice dedi ki...

ayy tam yemelik bu ayakkabılar çilekli :D

fashiONözge dedi ki...

canım benimmm çookk güzel olmuşsun bayıldım,cıvıl cıvıl enerjin gecti bize de:)

mamba dedi ki...

yaaa bu ayakkabıların hastasıyım ama internet siparişi çok pahalıya geliyor :( bu arada bloğunu uzuuun zamandır takip ediyorum ama ilk kez yazabildim..bende yeni bir blog açtım göz atarsan çok sevinirim tavsiyelerine kulak asacağımdan emin ol :) bye byee

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

canımm benim ayakkabılarına bayıldımmmm kombinde cuk oturmuş yaneee maşşallahh diyorummm

fashionist dedi ki...

bu aralar çok renkli giyiniyosun tam yaz modundasın.:) kış gelmesiiiin!

http://cansansalmoda.blogspot.com/

Gizzy dedi ki...

Heels are my drugs cnmm neden önceden giymediğimi ben de hiiiç bilemiyorum tatlımm:)çok çok teşekkür ederimmm

Yeşimcimmmm canımsın çok teşekkürler:)

Papatyaaa ben de seni yerim ki:)

Ceciliacımmm ayakkabılarımı ne güzel tarif etmişsinnn cidden masal gibi:)çok teşekkür ederim tatlımmm

Sedacımmm çok teşekkür ederim cnm benim:)

Ayçacım ojeler inglottan 2 tonu daha var bir bak istersen:)mucksss

Myprincess cnm artık şirkette falan da adım çıktı en renkli giyinen olarak ama ben bu durumdan şikayetçi diilim seviyorum:)çok saol cnmmm

Civcivimmm ne güzel bir yorum buuu tatil yaramış demekki tatlımm çok teşekkür ederiiim:)

Darkoliveecimmm bu aralar yine bir enerji patlaması yaşıyorum cnm o kadar belli oluo demekki:)çok çok saol cnm benimmm

Alicecimmm evet ya o çileklere ben de bitiyorum:)

Özgecimmmm ne güzel yaa enerjimi size yansıtabiliyosam ben de çok mutlu oluyorum o zaman:)mucksss

Sarışın mamba olmaz mı? cnm asosda indirimden daha ucuza bulabilirsin belki ama orda da genelde kısıtlı modeller oluyor:( hemen bloguna bakıyorum şimdiii

Pembebaktericimmm çok saol tatlişkom:)

Fashionistcimm yaa kış gelmesinnn ben daha renkli giyinecektim:)mucksss

Seda Maç dedi ki...

şip şirin =)

Gizzy dedi ki...

sensin o şipşirin:) mucksss

nrdn dedi ki...

gozluklere de bayıldım beennn onları yazmamıssın amaa:(

Gizzy dedi ki...

Nrdncım kusura bakma o sürekli taktığım bir gözlük olunca unutmuşum yazmayı onun markası da Prada cnm:)

Adsız dedi ki...

gizemcim merhaba, ben bi cok markadan sarı oje aldım ama hepsini silince tırnaklarım sararıyo malesef. sen hangi markanınkini kullanıyosun? ve bu sorunu yaşadınmı?

Unknown dedi ki...

Gizzy'cim yine şeker tadında müthiş bir kombinle karşımızdasın, en çok ayakkabılarını beğendim tek kelime ile harika taşımışsın canım:)


http://betwinus.com/