5 Eylül 2011 Pazartesi

Zara'da metalik trendi

Tatilden en sonunda döndümmmm:) Cumartesi günü Duygum evlendi ve çook güzel çok eğlenceli bir düğün olduu ben tabi şuan fotoğrafları toparlayamadığım için sizinle paylaşamıyorum ama en kısa zamanda düğün fotoğrafları ve tatil fotoğrafları ile aranızda olacağım...


Pazar günü de soluğu Gordionda aldımm hemen bir Zaraya baktım yeni sezonda neler gelmiş diye ve ilk gözüme çapan ayrıntılardan biri metalik trendi oldu...Elbise, pantalon, etek, ayakkabı, çanta, bluz her tür giyim çeşidinde en az 1-2 tane metalik modele rastladım be çok sevdimmm...Bu trendden kendi payıma gri metalik skinny pantalon düştü böylelikle yeni sezon Zara alışverişi açılışını da yapmış bulunmaktayım...Sırada metalik ayakkabılardan biri var ama şuan karar veremedim hangisi olsun diye...Bakın bakalım siz neleri beğeniceksiniz?


Önce elbiseler






Sonra bluzlar





 Vee etekler...Bu iki modele de bayıldımmm:)





Sırada pantalonlar...Gümüş olanı yeni aldığım...






Çantalar nasıl?




Sona en sevdiğim olan ayakkabı modellerini sakladım:) Karar vermek zor dimi?








8 yorum:

. dedi ki...

gizzyyyyyy nerelerdesin senn özlendin çok!! düğün fotolarını sabırsızlıkla bekliyoruzz!

zara bu sezon yine beni benden aldııı, jeanini güle güle kullan tatlım ben de alacaktım ama yıkanınca hepsi pufff olur diye korktum almadımm :/ oxford metallic ayakkabı yeni gözdem ;)


www.heelsaremydrugs.blogspot.com
www.heelsaremydrugs.blogspot.com

Did Dans La Mode dedi ki...

Hoşgeldin tatlımmm özledik seni ama hani nerde tatil fotoları??

Elif UYSAL dedi ki...

Kuzum ilk elbise ve siyah&lame karışımı yüksek topuklular favorilerim:)Hemen alınacaklar listesine eklenmiş durumdalar:)Şimdi sen de postlayınca aklıma düştüler yine:)

Gizzy dedi ki...

Canımmm ben de sizi çook özledimmm geldim nihayet tatil bitti kavuştum size:)tatlım jeanin üzerinde bir parıltı yok kumaşın kendisi öyle umarım yıkanınca pufff olmaz yoksa benim kalbim ufff olur:)aynen o oxfordları elime aldım aldım bıraktım:)

Didoşşş cnm geldim ben de seni çok özledimmm tatil fotoları kameralarda kaldı yarından itibaren yayındalar:)

Kuzuuuucum bakıyorum zevklerimi yine aynı yönde ilerliyor o elbise ve topuklular benim de favorilerim:)eninde sonunda alınacaklar sanırım:)

coco-jelly dedi ki...

gizzym ya oh şükürler ossun=) pek sevindim =) bu trend benim için pek iddeali yaw siz giyin ben seyredalıyım olmamı? düğün fotolarının bikaçını gördüm.şahanesiniz bayıldım.öperim kocaman seni bal parmak!

Adsız dedi ki...

hoşgeldiiiiiiiiiiiiiiinnnnn ayyy çok özledim seni şirin güzel ablacııımmmmmmmmmmmmm neler getirdin bize??? :D
bu arada dikiş makinesi alıyorum yakında çopk güzel şeyler dikip senin gibi birkaç blogger a hediye ediciimmm :) çok mutluyumm tekrar hoşgeldinn canımmmmmmm ablammmm =) :*mucksssss

Unknown dedi ki...

Anlaşılan o ki bu sezon da Zara'da kendimizi kaybedicez! (:

duju dedi ki...

hepsi çok şık yahu, yani hepsinden istiyorummm.... özellikle etekler ve bluzlar muhteşem!


dujufashion.blogspot.com