15 Eylül 2011 Perşembe

Leopar demişken

Yılların eskitemediği leopar bu sezon yine gözde desenlerden...Dün H&M mağazasında da baya bir parça gördüm...Hatta bir tane leopar desen pantalon denedim ama yüksek belinden dolayı almadım...Bu sezon pantalonların belleri yükselmiş durumda ben de resmen karalar bağladım...Dün bir tane aldım giyip alışırım diye ama bakalım...Her neyse konudan uzaklaşmayalım leopar demişken gerçekten leopar sevgim gün be gün artıyor benim...Özellikle ufak çaplı kullanmak çok hoşuma gidiyor...Bunlar da gözüme çarpan, hoşuma giden kombinler...Leopar giymek istiyorum ama nasıl kombinlesem bilemiyorum diyenler için yardımcı olur belki...



Ayrıca bu kışın favori aksesuarları arasında şapkalar var:)






En favori kombinim bu oldu benim...Mini minicik şortlar sıklıkla karşımıza çıkacak o yüzden bir tane kendinize edinin derim:)



Siyah, parlement mavi ve leopar üçlüsü çok güzel gözüküyor...




Renkli skinnylerimizle de rahatlıklar kombinleyebiliriz...Ben en çok yeşilin yanına yakıştırıyorum ikinci sırada mor ve üçüncü sırada kırmızı var:)




Görseller:lookbook

9 yorum:

Fikriye Filtresiz dedi ki...

Merhaba, Ankaralı bir blogger olarak blogunu yeni izlemeye başladım. Ayakkabı hastalığı ve ebat konusunda benzerliklerimiz var:)

Ben de leopar konulu bi yazı yazmıştım evvelden, biraz ironik ama belki bi bakmak istersin:

http://alisverisdanismani.blogspot.com/2011/08/leopar.html

nily21 dedi ki...

Leoparı aksesuar olarak kullanmaya bayılıyorum...Siyah, parlament mavi ve leopar üçlüsüne bayıldım en çok! yüksek belli pantalonları ise seveceğim galiba :))
www.trendyandfriendly.blogspot.com

Fikriye Filtresiz dedi ki...

Bu arada Prada Baroque'la ilgili de yazmıştım ama seni pek hoşnut etmeyebilir:)

ebat olayından da vazgeçtim, eski ebatın diyelim:)

http://alisverisdanismani.blogspot.com/2011/09/prada-baroque-gunes-gozlugu.html

Gizzy dedi ki...

Alışveriş Danışmanı yazını okudum blogunun yeni izleyicisiyim:)yazı dilini çok sevdim hep gülerek okudum yazılarını:) leopar konusunda ben de sana katılıyordum ama son senelerde cidden tükürdüğümü yalar haldeyim:)diyorum ne büyük konuşmuşum:)

Nilgüncümm o üçlü gerçekten bence de süper olmuş:)cnm bu yüksek bellere alışıcas bi şekilde:)

Alışveriş Danışmanı cnm o yazını da okudum:)bu zevk meselesi cnm ben çok severek takıyorum ama herkes sevecek diye bir şey yok tabiki:)bu arada eski diil yeni ebatımla benzerlik taşıyoruz bence sen kendine haksızlık etme:)

theice-creamparlour dedi ki...

LEOPAR DÜZGÜN YERDE SEÇİLİRSE TERCİH ETTİGİM DESENDİR ONUN HARİCİNDE ZATEN SADE BİR İNSANIM :)

G's second hand dedi ki...

leopari en cok aksesuarlarda begeniyorum,ayakkabi canta hepsi super :)

http://secondhandg.blogspot.com/

darkolivee dedi ki...

geçen kış bayılarak aldığım leopar desenli ayakkabımı bu kışda kullanablecek olmam süper bişiy, bende leaparı çok seviyorum ama boğmadan kullanılırsa, her resim ayrı bir güzel...

teşekkürler paylaşım için ;))

Life By Bambinos dedi ki...

Leopar bi tutku benimde vageçilmezim ama ben biraz abartıyorum sanırım :) Kırmızı ve siyah ile uyumunu çok beğeniyorum bence çok yakışıyorlar birbirlerine. Öpüyorum.. Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Yine yeniden hep leopar! :) doğru kombinlendiğinde çok stylish duran vazgeçemediğim tek print :)



Armani Glamour Tote Bag giveaway'imize katılmak isterseniz tık tık:

BeTwin Us
;)