13 Eylül 2011 Salı

Süet Botlar

Bu sezon süet botları sıklıkla görüyorum yeni sezon koleksiyonlarda...Ağırlıklı olarak kahve ve tonlarında ve topuklu modellerde olan bu botlardan isterseniz düz veya dolgu topuklu modellerini de bulabilirsiniz...Tayt ya da skinny jeanlerle yapılabilecek kombinler şimdi bu postu yazarken aklıma geliyor ve sonbahar ve kış ayları için bu botları daha da ilgi çekici hale getiriyor...Ben de kendime bir tane almak istiyorum diyenleri H&M, Zara, Topshop mağazalarına yönlendirebilirim:)














5 yorum:

duju dedi ki...

hepsi muhteşemmmm, yani hepsinden olsa hayır demem :)


www.dujufashion.blogspot.com

theice-creamparlour dedi ki...

2. FOTOGRAFTAKİ BOTLARA BAYILDIM DOGRUSU TAM BENLİKLERDEN BİRİ :D BU SENEDE TRENDLER ARASINDA YER ALIYOR ZATEN HAZIR HEMEN BİR TANE ALMALIYIM

Adsız dedi ki...

ilk baştaki botla ilk açtığım andan itibaren aşk yaşıyoruzzz :)

Adsız dedi ki...

huhuuu
kuzuum gidiozmu hafta sonu H@M ye

Barbygirl_here dedi ki...

H&M'in kahve olaninin kirmizisini aldim ben,bekliyorum gelmesini ^_^ Superler...