30 Eylül 2011 Cuma

Şebek Surat Elbise

Hani geçenlerde şeffaf siyah elbisem ile ilgili bir post hazırlamıştım ya işte bu elbisemi de onunla beraber almıştım...İkisi de aynı marka...Benim giyim konusundaki tarz yelpazem de ne kadar geniş anlayın artık...Aynı anda gayet kadınsı şeffaf siyah maxi elbise alabilirken bir taraftan da böyle şebelek çocuk elbiseleri kıvamında şeyleri de beğenip alabiliyorum:) İçimde iki farklı Gizzy var sanırım:)












Elbise: Milla
Saat: Num Lock
Sandalet: Bodrum Yalıkavak Marina
Çanta: Did by Did

42 yorum:

xcelis dedi ki...

ay onun sarkan dili ile numlock ne süper olmuşşşş =)) çok tatlısın yine canım bugün rüyamda seni gördüm hayırdır inşallah çook büyük bi mağazada alışveriş yaparken karşılaştık gerisini hatırlamıyorum sizinle yatıp kalkınca zetom sen maşallah rüyalarıma kadar girdiniz =)
iyi haftasonları dilyorum canımm Öpoom

Gizzy dedi ki...

ayyy cnm çok tatlısın sen yaa:)dur bakalım nasıl yorumlasam bu rüyayı o zaman haftasonu alışverişinden güzel şeyler bulucas ikimiz de bence:)sana da çok süper bir haftasonu diliyorum cnm:)muckkk

ayşemm dedi ki...

yine şeker bi yüz.. öpüyorum seni

duju dedi ki...

ay çok şeker olmuşsun, ne şirin bir elbise... renklerde çok şık. Sandaletlerini çok beğendim, geçen postunda da söylemiştim.

bazen bende de öyle oluyor, böyle iki farklı tarzda elbise alabiliyorum... aslında ne varsa alasım geliyor :)

www.dujufashion.blogspot.com

Unknown dedi ki...

sende bende böyle şirin şeylere bayılıyoruz cnm,tarzımız aynı:)gene cok cici olmussun...

Adsız dedi ki...

aa şekerimm bu çok şekerrr :D

3. poza hasta oldum :))

eet iki farklı Gizzy ama ben ikisine de beğeniyoomm ;) bu tunik elbise sanırım biraz mini gibi ama bacakların sıkılaşmış ya çok hoş durmuş yani..

hadi gel buraya da beraber alışveriş yapalım seninlee!!

öpüyorum kocaman! ps: bugün senin en sevdiğin gün dimi:)) heheh benimde çünkü bugün okulum yok yani cuma günleri yok.. musmutlu hafta sonları diliyorummm :)

Adsız dedi ki...

Hıı birde didoşşş duy sesimiii bu çantandan istiyoruummm! :)

Adsız dedi ki...

:D sanada pamuk şekeri;)sanki senin için dikilmiş:)cuk die oturmuş üstüne...mucks :D cnm ya bide saçını böle nası topluosun bi video hazırlasan olmamııııııı hı?

Hazal dedi ki...

:) çok tatlı ve seksi olmuşun gizzy..Walla ben sana böyle şirin şeyleri çok yakıştırıyorum daha sık giy. nedenini de söyleyeyim; bu tip kıyafetler aslında genelde kısa,dar ve düz ayakkabı ile giyilecek tarzda simple oluyor yani ve çaba sarfetmeden,farkında olmadan seksi oluyor kadınlar. Masum seksi yani;) Topuklu ayakkabı ve mini etekle çoğu kadın dikkat çekici görünür ama bu tip sade aynı zamanda muzur görünüşle seksi olabilen çok kadın yok. taşımak çok önemli yani bazılarında komik durabiliyor,sen de harika duruyor ve bir tespit daha; eskiden daha çok giyerdin son bir yıldır daha kadınsı giyiniyorsun

Hazal dedi ki...

Bu arada balkondan manzara çok güzel neresi burası gizzy ankara mı?

Seda Maç dedi ki...

giziyyyyy elb,sene resmen bittim nekadar şirin :)
çantaya zaten bişiy demiyorum ellerine sağlık didciğim :)

fashion house by zeto dedi ki...

Minnoşum yaa ben bu elbiseyi daha giyemedim sanırım giyemiycemde havalar soğudu baksana:( Neyse seneye kalıcak artık:) Çok yakışmış sana minnoş çantanlada süper olmuş:)

Demet dedi ki...

Haha, bu cok eglenceli bir elbiseymis bayildim :)

minikkus dedi ki...

elbise ve çanta müthiş uyumlu ve sana da çok yakışmış giz kuşum:) yine ilkokul bebesi gibi sevimli bişi olmuşsun :))

http://minikkus.blogspot.com

mamba dedi ki...

bu elbiseyi kıskançlıktan parçalarım o dereceee:)))

hayatıma bir tutam neşe kattım dedi ki...

çok şeker bir elbise ve sana da çok da yakısmıs canım :))

fashionist dedi ki...

gerçekten şebek suratmış ve hala sonbaharı getirmediğin için teşekkür ederim, sonbaharı anlatan şeyler görmek istemiyorum. yaz aylarını çoook seviyorum ve böyle rengarenk kıyafetler giysin herkes istiyorum ;)

http://cansansalmoda.blogspot.com/

Did Dans La Mode dedi ki...

Gizzycimm elbisen aşırıı tatlı tam yemelikk :) Bu arada böyle topuz yapmak yüz hatlarının güzelliğini daha çok ortaya çıkartıyor o yüzden vazgeçmee :) Çantanı her takışında ben burda mest oluyorum haberin olsunn :)

Sedy Style dedi ki...

Gizzycim boyle eglenceli seylerde yakisiyo sanaa :) Elbisene bayildim hayatim yaa :) Gule gule giy, mucx :)

. dedi ki...

Wow Im in love with this dress/longshirt....so cute,....love your Blog :)

Greetings from Germany ;)

http://estkayfashion.blogspot.com/

darkolivee dedi ki...

hayy allahım deli kız :))

Esra dedi ki...

aiii cok dadluuu olmusun cnm inanilmaz güzelsin kib.

xoxo iyi haftasonu :))

http://beautypinklove.blogspot.com/

Fikriye Filtresiz dedi ki...

Senin suratına o gülücüğü spreyle sabitlediler mi?:)) 2 fotodan sonra ben de gülüyorum. Çok ciciş olmuşsun yine.
Bu arada yeni hediyem ClubBeymen güneş gözlüğü,
isteyenler tıklasın:
http://alisverisdanismani.blogspot.com

Adsız dedi ki...

çooook şirin ;)

www.yagmuryucel.blogspot.com

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

ayy cok tatlısn sen, valla bu fotoğraflardaki kız kaç yasında deseler, 17 derim, lise bitmek uzere filan:)
cok cici olmus, bir de muzur pozların kıyafete tam uymus:))


http://aysstyle.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

çok tatlı bir elbise ve sana da çok yakışmış.yanlış anlamazsan bir şey sormak istiyorum.bacakların için yaptığın bir bakım var mı? cevap vermezsen sorun değil...

Unknown dedi ki...

hahaha..gizzycim şebek surat elbisee 'cuk' oturmuş elbiseye...çok şirin bir elbise bu, ve onun kadar şeker bir çantayla kombinlemen olaya iyice espri katmış...herşey süper deee, ben sana en çok saçlarına öldüğümü söyliycem...nasıl yapıyorsun bu saçı sen yaw, bi öğretsene bana...en sevdiğim saç modellerinden biridir, herkese yakışmaz maalesef ..gerçekten güzel bir yüze sahipsen kaldırabilirsin..ve sen canım ha-ri-ka taşıyorsun, bilesin!

öpüyorum ççok seni

http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

Allegra'nde dedi ki...

elbisenin yeşil dillisi de bende var, her giydiğimde mutlaka nerden aldığımı soran biri oluyor. bir daha bulursam fazladan alıcam ki isteyene verebileyim, yoksa benimki gidecek :)))

Adsız dedi ki...

Sarı saç çok yakışıyor ama esmerliği de denedin mi bu elbisede bir an seni tatlı bir kahve ve canlı bir rujla hayal ettim süper oldu...Sevgiler Gülenay...

Gizzy dedi ki...

Ayşemmmcim ben de seni öpüyorummm:)

Dujucummm ne olcak bizim bu halimiz al al nereye kadar dolaplara sığamaz oldum ben:)öperim seni tatlı şey:)

Sedacımm evt cnm bu konuda aynıyız:)öpüyorum seni tatlımmm

Gizzy dedi ki...

Sedacım 3. fotoda içimdeki zıpır çocuk ortaya çıktı işte:) elbise cnm tunik diil ama mini elbise ben hani sandaletle rahat rahat giyebiliyorum:)teşekkür ederim tatlımmm:)

Canımm bu saç için çok istiyorsunuz video ben de hazırlamak istiyorum ama bir fırsatım olmadı zaten yapımı o kadar kolayki izleyince bu muydu diceksiniz diye korkuyorum at kuyruğu yapıp topuzu çevreliyorum tüm yaptığım bu aslında:)

Hazalcımmm yaa ben senin bu tespitine bayıldım ama:)çok çok teşekkür ederim tatlımmm çok çaba sarfetmeden bu şekilde gözükebiliyorsam ne mutlu bana:)tmm o zaman bu kıyafetlere ağırlık veriecek:)cnm son bir senede bizim işyeri taşındı ya o yüzden yeni yere uygun giyinmeye çalışıyorum yoksa haftasonları ben yine bu tarzım:)

Gizzy dedi ki...

Yok cnm balkonlu olan foto çeşme sheraton'ın manzarası:)

Sedacımmm elbise çok şirin dimi bencede:)Çantam zaten favorimm ellerine sağlık didoşumun:)

Minnoş kışın kalın çorapla giyersin ben giymeyi düşünüyorum baksana bi kez giyebildim içimde kaldı resmen:)

Gizzy dedi ki...

Demetcimm cuma günü için eğlenceli bir seçim olsun dedim:)teşekkür ederimmm

Minikkuşummm yaa bayılıyorum senin yorumlarına:)koskoca kız oldum sen bana diyosun ilkokul bebesi ayy nası güldüm:)saol minişimmm öpüyorum seni:)

sarışın mamba olmaz mı ay cnm alemsinnn:)çok güldürdün beniii al istediğin zaman giyebilirsin bu elbiseyi:)

Ful yaprakları dedi ki...

çantaya aşık oldum!

Gizzy dedi ki...

artı-38 cnm çok teşekkür ederimmm:)

fashionist cnm aynen ben de öyle ama daha ne kadar direnebilirim havalara bilemiyorum:)

Didoşşş bu saç resmen vazgeçilmezim oldu son zamanlarda hem yapımı kolay hem kullanımı o yüzden pek vazgeçmicem gibi:)cnmm sen mi ben mi ben kullanırken çok daha fazla mest oluyorum:)

Gizzy dedi ki...

Sedy Style cnm aslında bu tarz elbiseler beni daha iyi yansıtıyo:)teşekkür ederimmm

Saime thank u very much for your nice comment:)sure I will visit your blog:)

Darkoliveecim cnm işte bastırmaya çalışsam da arada çıkıo o delilik ortaya:):):)

Gizzy dedi ki...

Esracımm sensin tatlı:)çok teşekkür ederimmm

Alışveriş danışmanı sanırım sabitlendi kamera olsun olmasın sürekli gülüyorum ben:)teşekkür ederim cnm benimm sizi de güldürebiliyosam ne mutlu:)

Yağmurcumm asıl sensin şirin çok çok teşekkürler:)

Gizzy dedi ki...

Ayy Aysuncummm bu ne güzel bir iltifat!çok teşekkür ederim tatlımmm baya bildiğin çıtır yaptın beni:)öpüyorum kocaman

Çok teşekkür ederim:)bacaklarım için yaptığım özel bir bakım yok aslında formunu spora borçlu olabilirim haftada 3-4 kere spor yapıyorum onun dışında günlük nemlendirici krem sürüyorum o kadar:)

Gözdecimmmm cnm benimm çok çok çok teşekkür ederimmm...1 yorumda beni iltifatlara boğmuşsun:)tatlım yapımı ile ilgili videoyu hazırlayamadım gitti aslında son derece kolay önce atkuyruğu yapıp sonra topuzu çeviriyorum bu kadar!video tahmini 10 sn sürücek ama yapıcam inşallah fırsat bulabilirsem:)

Gizzy dedi ki...

Allegrande cnm zetomda da yeşillisi var ama o giyemedi daha:)çok şirin dimi insan sürekli giymek istiyor:)sen de güle güle giy cnm:)

Gülenaycım aslında belki farketmişsindir saçlarım eskiden sarıydı ama artık uzatıyorum ve diplerini boyatmıyorum yani yavaş yavaş koyu saça dönüyorum cnm:)tavsiye için teşekkür ederim yakın zamanda uygulayacağım büyük ihtimal:)

Unknown dedi ki...

Heheh ama süpermiş bu şebek surat elbise, insana bakarken bile mutluluk veriyor :) sarı saat ile çok güzel kombinlemişsin tatlım bayıldım bu outfite çok çok eğlenceli! :)


BeTwin Us

Gizzy dedi ki...

Canımmm teşekkür ederimmmm:)eğlenceli bir kombin olsun dedim zaten elbisenin kendi başlı başlına bir eğlence kaynağı:)

Ahu dedi ki...

Csnim bayildim elbisene. Cok yakismis sanada. Senin sekerligine daha bir sekerlik katmis. Topuzda hakkaten cok yakisiyor. Bak bayagi bir istek var su 10 sn videoya. Biraz agir cekim yap olsun 20 sn. Zaten topuz degil artik gizzy modeli o :)

Kocsman optum

ahuatesel.com